Besvaret September 18, 2013 Kylling lavet i stegepose ris og sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2013 Wok, med oksekød og ris! Mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2013 Noget asiatisk take out med min moar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2013 Kylling i karry med gulerødder, ærter og rød peber :) Rester + Græskar-chili-suppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2013 Ingen ting ;) Vi har fået stor frokost og kagebord på jobbet idag, så jeg er mææææææææt! Men far og Dicte skal have rødspætter med rejer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2013 Tror sgu det bliver mc d i aften.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2013 Vi skal ud at spise, skal på date for første gang i flere måneder... Så jeg glæææder mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2013 Medisterpølse med kartofler, bønner og brun sovs! :D Totalt mormor, men mm, hvor jeg glæder mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2013 Mørbrad orange med blanchere sukkerærter og grilltomater Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2013 Medisterpølse med kartofler, bønner og brun sovs! :D Totalt mormor, men mm, hvor jeg glæder mig! Vi har fået det samme bortset fra at vi fik gulerødder i stedet for bønner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2013 Pizza fra den lokale kebab-pusher :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2013 Oksemørbradbøffer med kartofler og bearnaise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Planen er hjemmelavede forårsruller, men på en eller anden måde tvivler jeg på, at det bliver til noget :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Manden laver kødssovs og kartoffelmos. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2013 Vi har delt en schnitzel fra den lokale kro. Portionerne er så store at vi sagtens kan dele. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Andebryster med ovnbagte rodfrugter og andesovs - mmmmhh :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Vi har fået burger med pulled pork og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2013 en gør det selv ret bestående af tærtebund, gris i noget sovs i tærten, og med et låg af kartoffelmos. Om det kommer til at smage godt, ja det må tiden vise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2013 Mads og Luna har fået macaroni med milionbøf og jeg har været til personale møde, så jeg fik smørrebrød! Del dette indlæg Link to post Share on other sites