Besvaret February 11, 2011 Vi skal have risret med oksekød :) I går gav mine forældre pizzaer :mam :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Den dersens hvidkål ret fra hvidkålstråden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Pizza med en veninde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 I dag her vi fået spaghetti og kødsovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Her står den på bådkartofler og lørdagskylling om lidt.. med cherrytomater til mig selvfølgelig! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Fredagsmad - pandekager med is. Sigrid havde valgt dagens menu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Vi har fået kylling i karry med ris .. MÅMS ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2011 Vi har fået nødde-deller med tofler og sauce Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Vi skal have hjemmelavet pizza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Vi skal have hjemmelavede burger til aften og jeg GLÆDER mig allerede... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Vi skal have hjemmelavede burger til aften og jeg GLÆDER mig allerede... det skal vi også have Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Så langt er jeg ikke kommet endnu ;) Skal først lige have overstået den kage til P i morgen, inden jeg kan tænke aftensmad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Vi skal bare have rugbrød til aftensmad i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 I dag har vi fået ris og kylling. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 vi har fået indbagt hakket lakse fars med kartofler og hollandaise sovs med grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 vi har fået indbagt hakket lakse fars med kartofler og hollandaise sovs med grøntsager Hov det lyder da som noget du gerne må dele ne opskrift på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Vi har spist orientalsk risret med ananas og cremefraiche :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Vi skal have burgere ligesom i går.. Manden spiser med hakkebøf og jeg spiser kylling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Jeg tror vi skal have mørbradgryde med ris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Hov det lyder da som noget du gerne må dele ne opskrift på :) det smagte bare rigtig godt så her er et link til opskriften indbagt laksefars Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 jeg skal have rester fra i går og drengene kan få rester af burgere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 I aften står den på svensk pølseret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 det smagte bare rigtig godt så her er et link til opskriften indbagt laksefars Muns det lyder lækker, det skal da prøves. Del dette indlæg Link to post Share on other sites