Besvaret July 8, 2013 Vi skal have selv fanget skrubber, med kartofler og persillesovs. Og til dessert en tuckage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 Vi grillede hvidløgskoteletter og frankfurtere igår, dertil nye grillede kartofler, majskolber, tomatsalat og brød Mon ikle vi skal grille igen idag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2013 Vi skal have min mors frikadeller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 Jeg tror at vi skal have noget laks og nogle hotwings, med melonsalat og nogle kartofler bagt i ovnen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2013 Alle mulige rester blandet sammen. Pastasalat, tomatsalat, kylling, oksesteg. Og hvis ikke det er nok har jeg almindelig salat også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2013 Spidskålssalat bestående af spidskål, blomkål, avocado, mango, salattern og ristede mandler med fiskedeller til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2013 Spidskålssalat bestående af spidskål, blomkål, avocado, mango, salattern og ristede mandler med fiskedeller til. Det lyder dejlig sommeragtigt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2013 Min mor laver hel kylling i ovn med basmatiris, kyllingesovs med champignon og grøn salat til :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2013 lasagne :P med gulerødder, oksekød og bønner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2013 Den dovne, jeg bestiller pizza i dag :) Det må man gerne på sin første feriedag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2013 Kolde kyllingelår, og kolde kartofler med avocadodressing og gnave grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2013 Rester fra igår, dvs kylling marineret i timian, forårsløg, persille og hvidløg + vistnok nogle bøffer og måske pølser og så råkostsalat og nogle blandede baguettes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2013 Vi griller entrecoter marineret i rødvinsmarinade, kyllingespyd, vandmelonsalat, grøn salathog flute Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2013 Vi griller entrecoter marineret i rødvinsmarinade, kyllingespyd, vandmelonsalat, grøn salathog flute Mmmmh :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2013 Fuldkornspitabrød med lækkert fyld: æg, kylling, avocado, tomater, agurk, radiser, squash, peberfrugt og gulerod + tzatziki. Pitabrød har efter mange år fået en revival her i huset ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2013 Tror det bliver hjemmelavet koldskål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2013 Tror det bliver hjemmelavet koldskål :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2013 Kylling i rød karry med grøntsager og nudler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2013 Pastaskruer og pølser :badgirl Orker ærlig talt hverken at lave eller spise noget særligt i den her varme.... Pyha.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2013 Vi har grillet pølser i Jesperhus Blomsterpark Del dette indlæg Link to post Share on other sites