Besvaret January 31, 2011 Vi fik hjemmelavet pizza og tzatziki ved siden af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 I dag købte vi lækre flutes i Føtex og lidt lækkert pålæg (laks, kamsteg fra delikatessen mm) og så stod den på hjemmelavede sandwich ;) I morgen er det frisk fuldkornspasta med røget laks, kan forestille mig at der kommer lidt porre og rød peberfrugt på panden og så blander det hele sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Idag stod Sunset Boulevard for aftensmaden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Grov pasta med grønsagskødsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2011 Idag stod Sunset Boulevard for aftensmaden.. :o det kunne jeg godt spise en dag, har ikke fået det i 100 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2011 Vi skal have pasta og kødsovs i aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 I aften står menuen på schnitzler, kartoffelbåde, sovs og ærter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 I aften skal vi have kartoffelpizza med babyspinat. Uhmmm. Kram Rikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Vi skal have pasta og kødsovs i aften. Rester fra i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Kyllingedeller m lidt forskelligt i og grovpasta vendt i money/spinat sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Pitabrød med tomat, agurk, majs, oksesmåkød, feta, iceberg og creme fraiche dressing :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Kedelig mad - medister :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Marinerede kyllingefilet med kartoffelbåde, sovs, salat og brød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 :o det kunne jeg godt spise en dag, har ikke fået det i 100 år. Uhmm det os bare godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Rester fra i går Ja samme her. Vi fik pasta m/millionbøf igår. Og rester Idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 I går stod den på paprikagryde med ris.... Og i dag skal vi have rester fra i går :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Jeg ved det faktisk ikke :P Måske koteletter i fad.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Spaghetti og millionbøf :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Jeg ved det faktisk ikke :P Måske koteletter i fad.. Det bliver ikke i aften :) Fik sådan lyst til pitabrød med kebab, så det bliver det i dag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 I aften skal Magnus og jeg have pizza. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Jeg skal have salat som jeg har færdigblandet ved en café i Randers Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 pølser og spagetti... (børnene elsker det og nyder at være med til at lave det...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Der er kun ungerne og mig hjemme, så tror bare vi skal have rugbrød ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Simon og jeg fik risengrød for havde lige en mælk som skulle bruges Del dette indlæg Link to post Share on other sites