Besvaret May 25, 2013 Igår lavede jeg couscous, laks og grønt i ovnen... Idag bliver det fuldkorns bulgur salat med Medister... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Her stod den på pulled pork og "dessert" KESSLER ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2013 Jeg har serveret pulled pork-sandwich og hotdogs for mine gæster :) (ovenpå bollerne, kagerne og kakaoen ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 mini frikadeller med kartoffelsalat - tror vi rykker udenfor :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 Vi skal have mørbradbøffer med ris og Championsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 Fuldkorns-bulgur salat og medister... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 Vi fik fuldkornspitabrød med hjemmelavet tunsalat, æg, salattern og grønt bestående af radiser, tomater, agurk, majs og ærter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 vi fik lynstegt svinestrimler med grønsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2013 Panerede rødspætter, nye kogte kartofler, gulerodssalat og persillesovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2013 Jeg er i gang med at bage cupcakes med henholdvis banan/chokolade og æble/marcipan - meeeen bare fordi jeg er gravid og synes det lyder som god aftensmad kan det godt være manden vil blive glad hvis jeg lige laver en lasagne til forret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Vi skal grille Fet har vi også gjort :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Hotdogs, og jeg glæder mig :D jeg er dog liiidt ked af vi ikke har Cocio! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Mandens hjemmelavede lassagne :D Som er både mors og Idas livret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Hotdogs, og jeg glæder mig :D jeg er dog liiidt ked af vi ikke har Cocio! Det blev pizza i stedet.. Shit hvor er jeg doven! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Vi havde dårlig sovsedag i dag. Så vi fik medister med dårlig sovs til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2013 Skal hjem til svigermekanikken og spise i aften, så ved slet ikke hvad vi skal have Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2013 Resterne af lasagnen fra i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2013 Mathilde på 8 har lavet hjemmelavede kylling nuggets (hak kylling kød vendt i polenta) med Naanbrød og tomat, agurk, gulerod og ærter til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2013 Vi har fået koldskål i det skønne vejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2013 Vi fik pølser, salat og kartoffelsalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2013 Vi har fået flæskesteg hos mine svigerforældre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites