Besvaret May 12, 2013 Dagens menu er: kartoffelmos med kødsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Tager den nemme version. Kører ud til svigerne for at spise ;) vi skal ha pulled pork mååååms! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Pulled pork er blevet in hva ;) Det må vi snart prøve, det må da være godt :) Vi orker ikke noget idag, så vi henter Sushi! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Vi har fået forloren harre, kartofler og brun sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Pulled pork er blevet in hva ;) Det må vi snart prøve, det må da være godt :) Haha - det tænkte jeg også! :D Vi så det ligge i køledisken i Super Best og tænkte, at det var dejlig nemt og lækkert på en dag hvor vi havde muligheden for at have den i ovnen i 8 timer. Og ja, det smagte vildt godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Spaghetti med kødboller, tomatsauce og masser af parmesan.. Og jeg glæder mig helt vildt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Kylling/jordbærsalat med hj.bagte flutes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Vi skal have vok :) Det må da give tandskader :P :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Skal til personalemøde, så sandwich. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Det må da give tandskader :P :rolleyes En del ;) :P aner ikke hvad manden putter i den - når han er hjemme må jeg ikke være i køknet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Spaghetti med kødboller, tomatsauce og masser af parmesan.. Og jeg glæder mig helt vildt :yay mums det er også lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Vi skal have kylling og hasselbagte kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Jeg skal ha' suppe, J skal ha' tortellinis og Maliva... Jaeh, hvad så end hun vil ha' :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2013 Vi har fået knor lasagne som er blevet peppet op med radiser, squash, gulerødder og revet ost... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2013 Vi skal have fiskefilet og persillesovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2013 Resterne af grønsags lasagne fra i søndags, da jeg er kaldt til fyraftens møde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2013 Flæskesteg (forhåbentlig med sprød svær) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2013 Hjemmelavet kylling nuggets af hakket kylling med polenta som panering. Tror vi tar kartofler og salat til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2013 Sandwich af resten af pulled pork fra i søndags med coleslaw af gulerødder og lækkert dansk spidskål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2013 Vi har spist hos min svigermor, og vi fik hakkebøffer med bløde løg og kartofler og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Vi skal have en hel lakseside med masser af lækre krydderurter, blomkålsris, sauce hollandaise og grøn salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Oksestrimler og grønt i flødesauce med frisk pasta :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Planlægger lidt en hyggeaften med kæresten. Tror menuen skal stå på sushi :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites