Besvaret May 7, 2013 Tortillas med oksekød og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2013 Uh, det lyder lækkert! Vil du dele en opskrift?! ja det vil jeg da! Den kan findes på Rema1000 s hjemmeside under madplan. Det smager skode godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2013 Vi fik medister med stuvet hvidkål. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Fuldkornsbagels med røget laks, flødeost og salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Karolines søndagsgryde med salat til + nøddedrys (og manden får også pasta til). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Mathilde (8år) var kok og indkøbschef i dag så vi har fået kyllingelår med nye kartofler, grønne ærter og salat :P og så spiser hun endelig godt når hun selv har lavet måltidet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Jeg skal ud og spise snasket kina-buffet med min mor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Grillen er blevet tændt herhjemme :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Vi har fået tomat avocado salat, med frisk basilikum, og hasselbact kartofler og andebryst og hjemmebagte grønsagsboller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Vi fik pulled pork i burgerboller med coleslaw og salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Vi fik også pulled pork i går, men med kartoffel røsti, kogte grøntsager, salat og tzatiki til. I aften blir det kebab ruller for vi skal ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Vi skal have de sidste bali-deller fra i sidste uge med kartoffel salat til. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Boller i karry med blomkålsris og stegt broccoli. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Vi fik pulled pork med flødekartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Vi fik quinoa salat m agurk, radiser og feta samt ovnbagte asparges m parmesan, og tunfrikadeller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Lammeculotte, kartoffelbåde, salat af spinat, broccoli og agurk og rødvinssauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Hotdogs med hj. agurkerelish i stedet for syltede agurker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 I har afprøvet den nye restaurant Flammen i Aalborg... Puha jeg er nu 10 gange så stor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Vi skal spise hos min mor - ved bare at vi skal have and :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Onsdag = Husets burger med pommes (i min mors grill) Torsdag = Pølser og brød + parisertoast (i min mors grill) Fredag = Kartofler, gl.daws oksesteg med peberod-sovs og blomkål Lørdag = Ribbensteg med hvide og brune kartofler, rødkål og sovs (Har været hjemme hos mine forældre et par dage) Søndag = Tror det må blive pasta med den taxa tur jeg lige har betalt :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Pulled pork, kartoffelmos og slaw af gulerod og blomkål. Del dette indlæg Link to post Share on other sites