Besvaret May 3, 2013 Entrecote'er, stegt broccoli, kartoffelbåde og bearnaise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Hjemmelavet burger med ovnkartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Sushi med veninderne! :glad :yay :toot :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Rester: lakse-broccolitærte med råkost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Vi får gæster i aften og vi skal have tortillas med hjemmet lavet gurcemole (staveplade), oksekød, kylling og salat. Til dessert skal vi have en kage med marengs, creme og frisk frugt. Senere serveres der frugt og chips. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Da dagen indtil videre har stået på bygning af Andehus bliver det noget nede fra grillen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Så opper jeg mig lidt og laver: Andebryster med appelsin sauce, nye kartofler og asparges i baconsvøb - og salat med appelsin og ananas i :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 En hel ovnstegt kylling stoppet med timian, hvidløg og bacon. Til den skal vi have grøntsagsrösti, grøn salat og skysauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Vi skal spise på den lokale grillbar i Vorupør... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Svinekoteletter med skaft stegt på grillpande, tomatsalat og risotto med svampe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Maden var oprindelig mit ansvar i dag men jeg er gået helt død på sofaen efter wheat-lagersalg... Og det er heldigt nok for herhjemme er det manden der er skøn i køkkenet :) Så han er lige smuttet ud og handle ind til Forret: gazpacho Hovedret: rejer i hvidløg Dessert: koldskål Wuhuu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Jeg plukker kødet af den hele kylling vi fik i går, som så bliver rodet sammen med nogle grønne asparges og hvad jeg ellers lige føler for, og så bliver det smidt i et fad med noget filodej over og i ovnen. Tror vi skal have noget salat til med spidskål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Jeg skal til bestyrelsesmøde i aften så det skal være nemt så hotdogs it is. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Vi bestiller en røvfuld pizzaer. Gider ikke lave mad til fem personer på min fødselsdag :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Vi bestiller en røvfuld pizzaer. Gider ikke lave mad til fem personer på min fødselsdag :P Tillykke med fødselsdagen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Vi bestiller en røvfuld pizzaer. Gider ikke lave mad til fem personer på min fødselsdag :P Tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Sommermad: hjemmelavet kartoffelsalat med hamburgerryg :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Kylling i rød karry med en masse grøntsager og ris. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Vi bestiller en røvfuld pizzaer. Gider ikke lave mad til fem personer på min fødselsdag :P Tillykke med fødselsdagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Vi fik bali tempura kylling med spicy tomat/mango salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2013 Vi fik bali tempura kylling med spicy tomat/mango salat Uh, det lyder lækkert! Vil du dele en opskrift?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites