Besvaret April 17, 2013 Her står den på pitabrød, når engang manden kommer hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Boller i karry med blomkålsris og stegt broccoli. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Rester fra fryseren. Bedste opfindelse ever til trætte forældre :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 Her står den i dag på mørbrad marineret i, hvidløg, rosmarin, gurkemeje, timian, paprika, lidt Cayenne peber, salt og peber, dertil skal vi have en en salat med lidt forskelligt i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 Vi skal være lidt usunde og have Pizza udefra - da pizzariaet har sidste åbningsdag idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 Vi skal have oksemedaljoner med kartoffelbites og salat. Første bøf efter jeg er blevet ordineret rødt kød. Ikke lige frem min favorit... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 vi skal have risengrød.... lavet i microovnen! det er første gang det skal prøves, så er lidt spændt på hvordan det bliver! (jeg brænder ALTID risengrøden på, så derfor skal det prøves på en ny måde) Hvordan gik det så? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 Ellers har jeg en næsten brænd-på sikker måde at lave risengrød: Risene koges et par min i nok vand til de er dækket mens mælken blir varmet til næsten kogepunktet i microovnen. Når mælken er hældt på de kogende ris skal der røres grundigt et par min til det er helt i kog, og så af varmen og stå 45 min pakket ind i dyne eller håndklæde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 Vi fik fuldkornspasta med kødsovs og masser af kogte grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 Hvordan gik det så? :) Det gik super godt! - skide nemt! og så brænder det jo heller ikke på i sådan en fin micro-ovn :P Men skulle vist ha haft liiiidt mere mælk i ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2013 Ellers har jeg en næsten brænd-på sikker måde at lave risengrød: Risene koges et par min i nok vand til de er dækket mens mælken blir varmet til næsten kogepunktet i microovnen. Når mælken er hældt på de kogende ris skal der røres grundigt et par min til det er helt i kog, og så af varmen og stå 45 min pakket ind i dyne eller håndklæde. Jeg har bare prøvet "dynegrød" før, og synes ikke helt det bliver som jeg gerne vil ha det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 I dag har jeg sat tænderne i en stor fed bacon cheese burger fra den lokale pizzabiks, den store fik pizza og den lille fik rester fra i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Asiatisk inspireret kamsteg, fuldkornsnudler med rå spinat og stegte cashewnødder og salat af rå rødkål og porrer, æble og hvidløg/citron/ingefær-dressing. Noget helt nyt og virkelig lækkert! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Asiatisk inspireret kamsteg, fuldkornsnudler med rå spinat og stegte cashewnødder og salat af rå rødkål og porrer, æble og hvidløg/citron/ingefær-dressing. Noget helt nyt og virkelig lækkert! :sandie Lyder spændende! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Asiatiske wok-deller med fuldkorns nudler og spidskål. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Synes vejret indbyder til noget let og sommerligt mad, så vi skal have ringridder pølser med pastasalat og flute til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Vi skal have oksekøds ragout med ris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Vi skal have hakkebøffer, tortellini med skinkefyld og tilbehør af porrer, savoykål og citronskal stegt på pande. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Vi skal have lasagne, da min lillebror er her til middag idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Kylling satay... en af min hollandske kærestes favoritter, jeg er stadig ikke blevet helt tryg ved den ret :rolleyes sovsen skiller og blev færdig alt for lang tid før risene. Men mon ik det blir til at spise og jeg får altid en glad og taknemmelig kæreste når jeg laver noget "indonesisk/kinesisk" hollandsk mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Vi fik kylling i garam masala med naan brød til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Vi har fået hente kylling om poms hos min svigerinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites