Besvaret January 25, 2011 Vi skal have aspargessuppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Vi har spist rødspættefileter, laksefrikadeller, rugbrød og gulerodsstave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Vi har været ude og spise, jeg fik sushi :) Mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 i går var vi på macd og i dag står den på kødsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Vi skal have nem mad da jeg skal til spinning kl. 17.30, så her står menuen på; Tortilla wraps med pikantost, laks og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Karbonader, med kartofler og grøntsager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg skal have resten af min pizza fra i går og manden skal have rugbrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 vi har lige fået lasange, som var fuld af grønsager, jeg blender alle de grønsager som jeg kan komme på,, bortset fra gulerødder for de går fra at være langsomme kulhydrater til hurtige under varmning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 - Pomfritter og en rest aspargessuppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Manden er taget på et dags kursus i Jylland, så jeg og Mille har inviteret os selv på risengrød hos mine forældre :) Manden kan ikke fordrage det, så når han er på kursus, så står det næsten altid på menuén ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Hk bøf med kartofler og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Kogt torsk med kartofler, sennepssauce, hk. æg, rødbeder, hk. persille, peberrod, kapers, ristet bacon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Fik i går en banan... I aften står den på grovpita med fyld af tun, æg, avocado og æbler... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Vi skal hjem til nogle venner og spise, så jeg ved det ikke helt... Men en lille fugl har sunget om noget mørbrad... Ummm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 vi skal have resterne fra igår, lasange fyldt med blendet grønsager, og 500 g oksekød, det fyldte en helt bradepande Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Knækpølser, for gider ikke lave mad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Fuldkornspasta og kødsovs med tzatziki og brød :) Manden er på kursus og kommer først hjem i aften, så det skulle være noget let :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 rugbrød og frikadeller af kyllingekød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Vi har spist pizza rester ude ved vennerne hvor vi er nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Her stod den på hjemmelavet pizza. Det vil sige hjemmelavet bund og hjemmelavet tomatsovs med basilikum og hvidløg. Fyldet var bøffelmozzerellaost. da den kom ud af ovenen kom det serranoskinke og babyspinatblade på mums den blev god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 I aften står den på flødekartofler, culottesteg og en lækker salat. Til dessert, Creme brulee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 I går fik vi lasgane og manden fik resten med på arbejde i dag. Ved ikke helt hvad vi skal have i aften, det skal jeg lige have fundet ud af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites