Besvaret March 7, 2013 Vi nupper rester fra igår og så med ris til idag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2013 Jeg har haft besøg af nogle krea-veninder <3 Så jeg havde lavet: Ovnbagte pastinak, gulerods hjerter, kartoffeltern og bacontern. Timian krydret mørbrad. Tzatziki. Bønner vendt i sennepsdressing. Ciabatta brød. Og til kaffen fik de hj.lavet: Kanelsnegle Citronmåne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2013 I aften skal vi have pulled pork :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2013 Jeg har haft besøg af nogle krea-veninder <3 Så jeg havde lavet: Ovnbagte pastinak, gulerods hjerter, kartoffeltern og bacontern. Timian krydret mørbrad. Tzatziki. Bønner vendt i sennepsdressing. Ciabatta brød. Og til kaffen fik de hj.lavet: Kanelsnegle Citronmåne Ikke dårligt at være gæst ved dig :) lyder lækkert. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2013 Pitabrød med hjemmelavet falaffel og salat. Coops pitabrød er ret gode ifht. Til mange andre vi har prøvet synes jeg. Jeg laver også humus til gnavegrønt i aften :) Børnene elsker det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2013 Vi skal have kalkun fyldt med lidt pikant ost og bacon rundt om, hjemmelavede kartoffelbåde og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2013 I dag står den på kyllinge deller med kartoffelgratin (sådan nogen vi har købt i Lidl, med emmentaler i :) ) Også noget grønt, jeg tænker det bliver gulerødder ristet på panden med lidt rødløg og hvidløg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2013 I dag står den på kyllinge deller med kartoffelgratin (sådan nogen vi har købt i Lidl, med emmentaler i :) ) Også noget grønt, jeg tænker det bliver gulerødder ristet på panden med lidt rødløg og hvidløg :) lyder lækkert! har ikke lige stødt på de kartoffelgratiner i Lidl... men dem skal jeg da se efter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2013 lyder lækkert! har ikke lige stødt på de kartoffelgratiner i Lidl... men dem skal jeg da se efter! Det havde jeg heller ikke før i går ;) Spændende hvordan de smager. Det er der "luksus" mærke.. De har reklameret med nogle varer som hedder noget og skulle være lidt lækre, eller hvad man siger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2013 Manden skal spille håndbold fra kl. 17.30, så han har fået besked på at tage pizza med hjem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2013 Vi fik kartoffelsuppe med pandekagestrimler i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Tarteletter med høns i asparges :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Mørbradgryde med vilde ris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Kødsovs med enten pasta eller kartoffelmos. Har ikke lige besluttet mig endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Tarteletter med høns i asparges :) Vi er kommet til at bestille pizza i stedet.. Ups! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Vi bestilte er par lækre flutes med kylling og ananas...og så en pastasalat med kylling også....Slappe af søndag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Tarteletter med høns i asparges :) Mmm det kunne jeg også godt snart spise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Vi skal have rester af kartoffelsuppe med pandekage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 I aften bliver det så tarteletter med høns i asparges :-) dumme pizza i går! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Frikadeller med kartofler og brun sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Vi skal have resten af kylling i garam masala :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Vi skal have hjemmelavet suppe med hjemmelavede kødboller og nybagt flutes..... Hmmm hele huset dufter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites