Besvaret March 3, 2013 Succes med hjemmelavet bearnaise :mam :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2013 Vi henter pizza. Det er noget vi meget sjældent gør så glæder mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2013 Vi falder lidt i, i dag og tyr til den "nemme" løsning, Durum rulle og pommes fra den lokale.... Men det har vi så heller ikke gjort siden November ell. lign. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2013 Vi falder lidt i, i dag og tyr til den "nemme" løsning, Durum rulle og pommes fra den lokale.... Men det har vi så heller ikke gjort siden November ell. lign. ;) det må man også gerne!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2013 vi fik rester fra den anden dag.... wok-agtig-gryde, med stegt kylling - krydret med ingefær og karry, wokgrønt fra frost, + madlavningsfløde + frisk pasta... MUMS! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2013 Frikadeller med kold kartoffelsalat og noget grønt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2013 Frikadeller med kold kartoffelsalat og noget grønt.. Mmm!! Det er da også det helt rigtige på sådan en forårsdag! Det tror jeg, ryger på madplanen til i morgen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2013 Frikadeller med kold kartoffelsalat og noget grønt.. Lyder skide lækkert. Havde egentlig troet vi skulle ha noget med kylling, men tror lige jeg har ombestemt mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2013 Vi skal have kylling i karry :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2013 Igår var vi ude at spise, da min far havde fødselsdag :). Mums mums, det var buffet på en kinesisk restaurant... Jeg fik indbagt kylling, nudler, sursød sovs, stegt and, salat, og så var der sørme også lækker lækker sushi :) og så is til dessert I dag skal vi have boller i karry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2013 Herhjemme står den på oksemørbrad og hjemmegjorte ovn-fritter :) Mums! En rigtig mandags menu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2013 Tror den står på tungryde her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2013 Vi skal have rester fra weekendens fødselsdage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2013 Vi skal have resterne af pizzaerne fra i Lørdags :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2013 Frikadeller med kold kartoffelsalat og noget grønt.. Blev vores menu i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2013 Vi skal have hjemmelavet lasagnette med hjemmelavet bechamelsauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2013 Nakkekam med honning-stegte porrer, æbler, rødløg. Og frisk pasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2013 Vi skal have pikant kylling i fad, med frisk pasta til....en ny ret vi lige skal prøve...glæder mig helt til at smage det om lidt! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2013 Vi skal have hjemmelavet lasagnette med hjemmelavet bechamelsauce. Rester Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2013 Vi skal have frikadelleburgere med rugboller... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2013 Æggekage med broccoli og bacon :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2013 Håber på svigerfar laver hjemmelavede hotdogs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2013 Her står den på Chili Con Carne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2013 Vi har fået hjemmelavede burgere med hjemmebagte grove burgerboller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites