Besvaret February 5, 2013 Hjemmelavet burger :) :ditto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Manden skal have rester fra igår, mens jeg tager på café efter træning, med en masse LatinMix tøser. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Vi skal have kyllinge strimler marineret i soya, honning, hvidløg og lidt chili, dertil letstegte ris og en masse grønt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Vi fik kartoffelmos i fad med kødsovs og smeltet ost på :) Rester på en anden måde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Hjemmelavet pizza med råkost til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Vi fik kartoffelmos i fad med kødsovs og smeltet ost på :) Rester på en anden måde ;) Det lyder nærmest som Shepard's Pie ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Hjemmelavede stjerneskud på hjemmebagt rugbrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Manden spiste ikke rester igår, så det skal vi have i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Jeg skal spise på Geist med 3 tøser! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Det lyder nærmest som Shepard's Pie ;) Ja det er vist noget i den stil. Her var det bare rester vi brugte :) Vi skal have lasagne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 Måske det blir Pita brød....orker ikk madlavning idag....nu har jeg lavet mad de sidste tre dage nemlig ;) Og madlavning er ikk min favorithobby! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 Vi har spist hos svigerne. Forloren harre med sovs og kartofler. Noget kedelig efter min mening. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 I dag stod den på Laks, med panderistede grønne bønner vendt med sesamfrø, hvidløg og lidt olie. Samme med kartofler og dertil Creme Fraiche, drysset med lidt salt og paprika :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2013 Hjemmelavet pizza :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2013 Idag skal vi prøve blomkålssuppe med bacon og flute.... Håber det bliver godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2013 Gammeldags oksesteg med rodfrugtmos :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2013 Vi skal have øl-marineret svinemørbrad med perlespelt og honningstegte gulerødder og rødløg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2013 Vi har fået hjemmelavet burger. Mums :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2013 Vi skal have flanksteak med fritter, favorit sovs og noget grønt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2013 Wokdeller med spidskål og nudler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2013 Ved det ikke endnu... Vi skal til 25 års fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites