Besvaret January 23, 2013 Mmm vi har spist os tykke og fede i en take away boks fra Bones Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Vi fik medister med rösti og brun sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Vi har fået marinerede kyllingelår/overlår lavet i ovn med ris, stuvet spinat og grønne bønner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Vi har gået steak, Hasselbalchs kartofler, steaksovs og gnavegrønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Højrebsbøffer, fritter, stegt broccoli og rødvinssauce.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Farsbrød med masser af blomkål, gulerødder og feta i med salat til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Vi fejrede weekend med bøffer med kartofler, gulerødder og brocolili og selvfølgelig bearnaise sovs til :) Mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Vi skal ud at spise i aften :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Vi skal have koteletter i fad med ris til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Culotte steg med bagekartofler med cremefraise og bacon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Culotte steg med bagekartofler med cremefraise og bacon Mmm mums :) Vi skal have rester fra igår. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2013 I dag står på den kylling i karry, ala Louisa Lorang :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2013 Vi skal have spareribs og fritter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2013 vi skal have rester fra igår da vi havde gæster.. skinkesteg, bagt kartoffelmos med bacon og broccolisalat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2013 Mine forældre kommer på besøg med boller i karry :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2013 Mine forældre kommer på besøg med boller i karry :) Ihh hvor luksus! Gad jeg os godt hehe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2013 Vi har lige spist risengrød og felix fik kun 4 gange :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2013 Vi har fået jordskoksuppe med perlebyg og æbleknas. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2013 Pizza Øj, det har jeg mere lyst til end: pangasius fisk og fritter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 I går fik vi lasagne foran tv'et... I dag står den på pizza eller pitabrød... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 VI skal have grove wraps med kylling og en masse grønt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Vi skal have abehjerne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites