Besvaret January 14, 2013 Uhm, det lyder fancy lækkert! Det smagte super lækkert! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2013 I dag står den på boller i karry :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2013 I dag står den på laks, med kartofler og masser af grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2013 Medister, kartofler og brun sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2013 Det bliver vist noget så avanceret som Knorr Lasagnette ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2013 Kyllingefrikadeller med rissalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2013 Kylligelasange med spinat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2013 Vi skal have grove mad pandekager med oksekøds sovs agtig, med kidney bønner, fyldt med grøntsager og så lige en klat creme fraiche ovenpå :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Vi skal have kokos suppe i dag med rejer - MUMS :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 I dag står den på karrysuppe med kylling :) Hjemmelavet selvfølgelig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Manden fik lige en trang til kyllingelår og kartofler i ovnen med whisky sauce, så det skal vi da have :) Og igår lavede jeg pandekager til mig selv, da manden var hos hans bror :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Lammekrone og noget lækkert til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Lammekrone og noget lækkert til... MUMS, hvor fancy! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Vi har fået lyssej fra Skagenfood i går og Søren har bestemt der skal bacon om og så skal de i ovnen. Ved ikke hvad vi skal have til... Nogen forslag? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Tobias og jeg er alene hjemme så jeg skal have sushi og Tobias noget grød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Vi har endelig fået taget os sammen til at lave madbudget og madugeplan. Super dejligt hver dag at vide hvad vi skal lave og at der er købt ind. I aften er det luksuslasagne med oksekød,revet selleri og gulerødder og et godt glas rødvin. Og slik fordi det er lørdag: tænk jeg kunne holde mig fra det hele ugen mens det lå i skabet(!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Vi har fået lyssej fra Skagenfood i går og Søren har bestemt der skal bacon om og så skal de i ovnen. Ved ikke hvad vi skal have til... Nogen forslag? :unsure kogte hvide kartofler og hollandaisesovs eller en grøntsagstærte med fx porre ville jeg tage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites