Besvaret January 8, 2013 Slagter Lund på Peter Bangs Vej? Det er mit hood :D Præcis den :) Jeg tænkte faktisk på dig - at jeg ikke vidste hvor på Frederiksberg, du boede. Så er man meget på BK ;) Puha, det er godt nok heller ikke en rar artikel :o :puke Heldigt, at jeg ikke havde læst den ;) Ja, den vækker ikke appetit :/ Måske var vi heldige - jeg har i hvert fald ikke en finger at sætte på noget som helst :) Vi har også prøvet Cofoco før, både take away og restauranterne, og har ikke haft noget at udsætte, såå... Det er nok som MajkenHall skriver: vi har forskellige oplevelser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Vi fik krydret jambalaya. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Pasta pesto med rester fra Sørens hele kylling, kartofler, grønne bønner, broccoli og champignon - og pestoen var selvfølgelig hjemmelavet! :mam Jeg gad godt spise hos jer :) I får SÅ lækker mad :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Præcis den :) Jeg tænkte faktisk på dig - at jeg ikke vidste hvor på Frederiksberg, du boede. Så er man meget på BK ;) Ha ha... Ja det er lidt sjovt, når man tænker på nogen herinde uden for computeren :) Jeg har også nogen gange haft drømme, hvor nogen af jer var med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Jeg gad godt spise hos jer :) I får SÅ lækker mad :mam Haha - hvor er du sød! :kiss Jeg vil sige, at niveauet er dalet noget efter Anna er kommet til - der er ikke helt den samme tid og entusiasme ;) Men nogen gange så tager fanden ved Søren, som i søndags, hvor han for første gang i sit liv udbenede en hel kylling og fyldte den med stuffing af svampe, pinjekerner, mandler, brød og persille og lavede den hel i LeCruset´en i ovnen - NUJ, hvor smagte det godt!!! :o Og så var der nem kylling til pasta pesto i dag - man lærer godt nok at planlægge nem mad til hverdagene. I morgen skal vi have rugbrød og risengrød ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Haha - hvor er du sød! :kiss Jeg vil sige, at niveauet er dalet noget efter Anna er kommet til - der er ikke helt den samme tid og entusiasme ;) Men nogen gange så tager fanden ved Søren, som i søndags, hvor han for første gang i sit liv udbenede en hel kylling og fyldte den med stuffing af svampe, pinjekerner, mandler, brød og persille og lavede den hel i LeCruset´en i ovnen - NUJ, hvor smagte det godt!!! :o Og så var der nem kylling til pasta pesto i dag - man lærer godt nok at planlægge nem mad til hverdagene. I morgen skal vi have rugbrød og risengrød ;) Jeg er SÅ enig med Tumlepigen! :mam Min kæreste kan ikke lave mad <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Vi skal have kødsovs og pasta rester fra i mandags. Nødvendigt når gymnastik først slutter kl 17.30 og man har en træt og sulten dreng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2013 Vi skal have kylling med perlespeltssalat, lavet med broccoli, rød peber og rødløg og lidt tzatziki til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2013 Vi skal have ris og sammenkogt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2013 Igår fik vi ragout med kylling, og i dag står menuen på rester :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2013 Vi fik broccolitærte med små baconstykker i. Og i morgen står den på rester, vi har altid til to dage i sådan én :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2013 Vi fik pizza. Ikke ligefrem efter bogen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Idag skal vi have pasta med tun og spinat.... Nam nam :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Vi skal have spaghetti bolognese i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Vi skal have aspargessuppe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Vi har været på Burger King :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Vi har fået tortillas med oksekød og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Vi skal have hummer og rejer med asparges, lidt parmesan, spinat og små kartofler... Mmmmm glæder mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Vi skal have hummer og rejer med asparges, lidt parmesan, spinat og små kartofler... Mmmmm glæder mig :) Uhm, det lyder fancy lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Vi skal have stegt flæsk med persillesovs og kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Noget svinekød marineret i soya, honning og hvidløg i wok med grøntsager og nudler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Vi skal have hjemmelavet burger med fritter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Hjemmelavet pizza men Felix er syg så han spiste noget aspargessuppe med kødboller fra i går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Bøf, bearnaise og ovenbagte rodfrugter :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites