Besvaret November 26, 2012 Vi skal have oksemørbradsrest (fra vores bryllup :) ), hjemmelavede fritter (bagt i ovn), flute, hvidløgssmør og masser af tzaziki (staves?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Vi har spist biksemad med spejlæg.... af rester fra julefrokost/30 års fødselsdag - (så der var frikadelle, ribbensteg, medister, helstegt pattegris, cocktail pølser, skinkestrimler mv.) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 vi fik rester fra igår, min mors gryderet og kartoffelmos. mums :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Vi har spist biksemad med spejlæg.... af rester fra julefrokost/30 års fødselsdag - (så der var frikadelle, ribbensteg, medister, helstegt pattegris, cocktail pølser, skinkestrimler mv.) Ej nu blev jeg da lige sulten igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Bagels med røget laks, flødeis og salat.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Rest af kødsovs fra i går dog bare med kartoffelmos i stedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Overvejer at tage den nemme løsning og bestille noget....for min mand har ikke købt kød idag som jeg sagde han skulle og det vi har ligger jo self. i fryseren....Grrr......... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Vi fik andebryst, kartofler og goooo sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 I dag står den på risengrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Vi skal have hakkebøffer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Jeg skal spise på MASH sammen 3 veninder :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Jeg skal være alene med Marius hele dagen, så det skal være nemt. Så jeg skal have æbleskiver :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2012 Tarteletter med høns i asparges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2012 Svinemørbrad med bacon om serveret med ovenbagte rodfrugter og bairnaisesovs (staveplade). MUMS :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2012 Vi skal have pandekager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2012 Ostepanerede skinkeschnitzler med dampede gulerødder og flødebagte kartofler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2012 Vi har fået spaghetti med oksekødboller i tomatsovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2012 Pasta med citroncreme, laks, forårsløg, squash og basilikum :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 I aften står den på julemedister :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites