Besvaret October 23, 2012 Suppe med kylling og nudler ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2012 Kartoffelmos med kødsovs med masser af grønt i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Rosastegte andebryster med jordskokkecreme, rå rødbedesalat med hasselnødder og balsamicosauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Oksemedaljoner med kartofler og stegte champignons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 Vi har lige sat vores hjemmelavede pizzaer i ovnen... Skinke til sønnen og peperoni til moderen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 Er alene hjemme, så har ladet min graviditets forvirrede appetit bestemme, og det har givet en UNDERLIGT resultat: Mange jordskokker, skrællet og så ellers gnavet rå, hårdkogte æg og skinkesalat on-the-side. Nok egentligt meget godt at manden "kræver" lidt mere normal mad normalt, hihi... Havde også lyst til makrelmadder, men har allerede spist 2 dåser i dag, så synes at jeg har nået min grænse i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Stegt flæsk med persillesovs :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Hjemmelavet gulerodssuppe med hjemmebagt brød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Manden og Caroline skal have ørred i filodej med kartofler til, jeg skal have en rest kylling i karry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Bøf med salat af fennikel, rucola, mandler og pære Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 kartoffelmos med kødsovs og grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Osso buco med kartoffelmos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Andelår med bagt rodbrugtmos og frisk rødkålssalat med appelsiner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Er alene hjemme så tror bare jeg skal have rugbrød... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Vil forsøge at lave roastbeef Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 Spinatsuppe med dampet laks.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2012 Friske, panerede rødspætter med kogte kartofler, gulerodssalat og persillesovs. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2012 Skinke snitzler med pommes frites og favoritsovs. Caroline får pasta skruer og ærter til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2012 Stuvet hvidkål med frikadeller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2012 En stor salat (ærter salat tomat peberfrugt squash) med rejer og avocado Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2012 I går fik vi også risengrød :) I dag skal vi have tortillas med hakket oksekød og salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites