Besvaret September 27, 2012 Flæskesteg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Vi har fået rugbrød med fiskefilet og remoulade :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 VI fik fransk løgsuppe uhmm måms! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Mørbradgryde a la Bilka :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Min svigerinde er ved at lave kartoffelmos og frikadeller til mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Vi har fået fuldkornspasta med økologisk kødsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Deller, tofler, romanesco, gulerødder og persillesovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Medister, rugbrød, sennep og bulgursalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Jeg har fået gulerødder, hvidkål og oksekød svitset på panden med masser af chili, hvidløg, ingefær, fishsauce og lime :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 vi fik ris, svinekød i tern med sovs og grønsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 vi har fået kylling, marineret med honning, chili, soya og hvidløg, plus kartofler, gulerødder og porrer i ovn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Fik igår hjemmelavet pizza....:D Idag aner jeg det ikke...har en mand der skal sove resten af dagen så han kan tage på job i nat igen...såå... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Vi skal have pizza :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Her står den på hjemmelavet burger med kylling ( kyletter ) Dejligt nemt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Vi fik okseculotte med couscous, dampede gulerødder og sovs til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Jeg tror vi skal have pandekager, for at fejre at det er efterårsferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Manden og Caroline skal have laks i ovn, kartofler og grøn persillesovs, jeg spiser ikke fisk, så jeg skal have en rest kødsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Vi skal have rester fra igår. Så skal lige have tjekket hvad kokken har puttet i køleskabet efter dåben. Men mon ikke det bliver oksemørbrad med rodfrugtemos og moderne coleslaw :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites