Besvaret January 2, 2011 Vi skal have frisk pasta i fad med kødsovs og ost på. Lidt ala lasagne Lyder lækkert.. smider du ikke en opskrift på det?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Lyder lækkert.. smider du ikke en opskrift på det?? Det smager også godt, men der er ingen opskrift. Vi koger noget frisk pasta og hælder det i et fad. Laver en køssovs, som man laver når man får pasta og kødsovs. Hælder kødsovsen over det friske pasta og der efter ost ud over. Ind i ovnen i 20 min ca. ved 200 grader. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Det smager også godt, men der er ingen opskrift. Vi koger noget frisk pasta og hælder det i et fad. Laver en køssovs, som man laver når man får pasta og kødsovs. Hælder kødsovsen over det friske pasta og der efter ost ud over. Ind i ovnen i 20 min ca. ved 200 grader. Det var også fin nok opskrift for mig ;) Uhmm lækkert... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Vi fik tortilla wrap med kryddert kød og masser af forskelligt salat/grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Medister . ungerne elsker det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Vi skal have spaghetti og kødsovs-rester fra i går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Thai curry fra uncle bens med kalkun og ris ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Vi skal have hjemmelavede burgere i dag, da det er gymnastikdag, så det skal være lidt hurtigt :) Men det er jo altid godt.. I går fik vi kartofler, bearnaisesovs, gulerodspinde og peberfrugtpinde, dressing, brød og wienerschnitzler :balloon :balloon I morgen står den på risret med oksekød, salat og brød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Hmmm manden har jeg kogt pasta til. men det står på bordet.... Jeg selv har spist nachos (desværre uden kylling da der ikke var noget i fryseren) med hj.lavet guacemole, cremefraiche og hot sauce. Og jeg kan STADIG ikke smage noget.. :( Min smagssans er der kun 1/100 et par sekunder og så er den væk... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 vi fik hjemmelavet risret hurtigt og nemt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Vi har været hos svigermor hun serverede tarteletter, jeg fik dog kun en da det ikke går super godt i spænd med kostomlægning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Vi får million-linser med pastaskruer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Det var også fin nok opskrift for mig ;) Uhmm lækkert... :) Medister . ungerne elsker det :) Det fik vi også i dag, her hjemme elsker ungerne det også. De rå æder når vi får det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Hmmm manden har jeg kogt pasta til. men det står på bordet.... Jeg selv har spist nachos (desværre uden kylling da der ikke var noget i fryseren) med hj.lavet guacemole, cremefraiche og hot sauce. Og jeg kan STADIG ikke smage noget.. :( Min smagssans er der kun 1/100 et par sekunder og så er den væk... :( Det lyder lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 I dag skal vi have chili og hvidløgsmarineret laks med grønsager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Nadja og manden får kartofler og koteletter... jeg snupser en skive rugbrød og groft brød... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Vil lave en gang fuldkornslasagne fyldt med grøntsager og så lidt salat til.. HÅBER jeg kan få manden til at spise lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Hjemmebagt brød med hjemmelavet hummus.. Og så har vi begge fået en lille rest fra de sidste par dage nu her.. Lige pt er brødet i ovnen.. Uhmmm, jeg glæder mig allerede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Farsbrød, ovnbagte grøntsager og sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Vi har fået paprikagryde, men ris, salat og flûtes, og så er der så meget tilbage vi kan få det igen imorgen- dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Fiskefridadeller på rugbrød og en lille bitte klat remulade på :blush , uhmm smager nu dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Drengene har fået kylling i karry m ris, gulerødder og bønner jeg er tilbage på nupo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Hjemmelavet pitabrød Det blev så ændret til pasta og røde pølser ;) Ungerne åd og jeg fik en lille smule. Så vi tager pitabrød i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 vi skal have andebryst og andelår med kartofler sovs og noget grøntsager og kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites