Besvaret July 26, 2012 Aner det ikke, måske bare havregrød og et par svesker :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Det skal prøves! Elsker grønne bønner, men gør tit det samme med dem :rolleyes Skal de tøes op først? Bliver det ikke vådt og sjasket? :unsure Jeg plejer bare at pandestege dem frosne. Tror også at det bliver lidt sjasket, hvis de får lov at tø helt op. Jeg er også helt vild med bønner - kan anbefale en bønnesalat jeg engang fik i Barcelona med grønne bønner (Som lige skal blancheres og herefter køle af), hakket frisk mynte, hakket frisk persille, hakket tomat, hvidløg, ristede pinjekerner/solsikkekerner og så lidt olivenolie - det smager SUUUPER! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Er det grønne bønner? Det lyder spændende, at panderiste dem? Er det friske eller fra frost? Og er det bare på en pande med olie eller? Ja grønne bønner, fra frost.. Jeg giver dem et let opkog og så rister jeg dem efterfølgende på panden.. Smager også godt at servere dem med både ristede pinjekerner og feta :D (havde bare ikke feta i dag ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Jeg plejer bare at pandestege dem frosne. Tror også at det bliver lidt sjasket, hvis de får lov at tø helt op. Jeg er også helt vild med bønner - kan anbefale en bønnesalat jeg engang fik i Barcelona med grønne bønner (Som lige skal blancheres og herefter køle af), hakket frisk mynte, hakket frisk persille, hakket tomat, hvidløg, ristede pinjekerner/solsikkekerner og så lidt olivenolie - det smager SUUUPER! Ja grønne bønner, fra frost.. Jeg giver dem et let opkog og så rister jeg dem efterfølgende på panden.. Smager også godt at servere dem med både ristede pinjekerner og feta :D (havde bare ikke feta i dag ;) ) Godt med ny inspiration - det skal prøves! :) Herhjemme får vi dem for det meste som bønnesalat med rødløg, tomater (helst san marzano) og feta og så olivenolie, balsamico, salt og peber. Evt. salat-nødde-mix ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Vi har spist aftensmad på stranden, sandwich pg gnavegrønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Vi skal have lasagne med hjemmebagt flutes og hvidløgssmør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Tror det bliver en rigtig usund aftensmad i dag, nemlig pandekager. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Vi har en hel kylling i ovn med gulerødder og løg og skal have kartofler dertil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Vi skal ud at spise på Djengis Khan med min familie :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Skal have svensk pølseret, da svigerne aldrig rigtig har fået det, så det har vi lovet at lave... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Hakkebøffer, fritter og bearnaisesauce - manden laver mad. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Kæresten og datteren skal have pizza og jeg nupper et stykke rugbrød.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Her står den på kylling i karry :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 I dag står den på kyllingfrikadeller med ovnkartofler og gulerødder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Rester - svensk pølseret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Kyllingefrikadeller m. bulgursalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Gode bøffer med bagte kartofler og grøntsager til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Resterne af Sørens butter chicken med basmati-ris og grønne bønner til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Her stod det på "Min" indiske ret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Mexicansk chilisuppe :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Frikadeller og rødkål på rugbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Kylling m. Ris og hvid sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites