Besvaret December 27, 2010 Vi havde lyst til noget så kedeligt og almindeligt som pasta og kødsovs oven på alt det julemad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Det blev den lokale just-eat der fik lov til at servere: En død måge i rede... Tror vi begge er ved at blive syge <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Drengene har fået krebinetter, råstegte kartoffler, gulerødder, sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 I dag står den på NOPU til mig og æggekage med bacon og kartoffel i, rugbrød og salat til til drengene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 I går fik vi hjemmelavet pizza. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg overvejer en gang frikadeller med pasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 vi skal have nuggets i dag da Simon har bestemt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Planlægger drengene skal have spaghetti og kødsovs med salat og gulerods stave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ved det ikke helt endnu. Det skal være noget nemt og hurtigt, da ungerne og jeg skal i eftermiddag til juletræsfest ude på det plejehjem, hvor oldemor bor. Og manden er først hjemme kl. 16.30, så tror bare vi skal have rugbrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg synes altså det er meget trist at lave mad til mig selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Manse lavede igår pasta med millionbøf til mig :) I aften skulle vi have haft kogt torsk med hele molivitten til... og svigermor og mand skulle have været på besøg.. MEN det har vi aflyst da jeg er syyyyg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Det er næsten lige megte bare JEG ikek skal lave det :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 vi skal have rester fra igår. Hvilket vil sige pølser og braset kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 PAS????? McD måske.. hmm Det har vi fået en gang i dag. To er for meget ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 hmm Det har vi fået en gang i dag. To er for meget ikke? Ikke efter en nytårs aften :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 hmm Det har vi fået en gang i dag. To er for meget ikke? vi bor for langt fra McD, derfor får vi næsten aldrig mad derfra. De må lige oppe sig, som i Indien og levere ud..,, Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Ikke efter en nytårs aften :P hehe, tror nu ikke manden gider at hente igen. Ja som Gitte siger, hvis nu de havde udbringning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 hmm Det har vi fået en gang i dag. To er for meget ikke? No no no - 2 er ikke for meget på en dag som i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Vi skal have hjemmelavet pizza :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Det blev til millionbøf med pasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 i dag skal vi have frikadeller med persillestuvede grøntsager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Ris, laks i sennepsauce. Hertil sukkerærter og en råkost salalt af gulerod og æble (plus rosiner til manden) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 pas, så langt er vi endnu ikke kommet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Vi skal have frisk pasta i fad med kødsovs og ost på. Lidt ala lasagne Del dette indlæg Link to post Share on other sites