Besvaret April 20, 2012 Spaghetti carbonada med champignon, frisk pasta og frisk basilikum :7himmel Mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Tarteletter med høns i asparges :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Fish´n chips - hjemmelavet fra bunden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Sandwich med grillet aubergine og peberfrugt, rucola, kylling, basilikum og feta :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Store bøffer, hjemmelavet bearnaise, salat, broccoli og RØDVIN! :yay Hjemmelavet bearnaise... :mam :mam Godt nok fik jeg også bearnaise i lørdags (hjemmelavet fra slagteren), men er alligevel misundelig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Store bøffer, hjemmelavet bearnaise, salat, broccoli og RØDVIN! :yay Skinkeschnizler, pommes, bearnaise, hvidløgsflutes og majskolber :) Kalkunbryst i baconsvøb m. smør-midte, pommes normandy, og beanaise. rigtig fed mad, men guf! Hjemmelavet bearnaise... :mam :mam Godt nok fik jeg også bearnaise i lørdags (hjemmelavet fra slagteren), men er alligevel misundelig :P Det var vist bearnaise-dag i lørdags :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Vi har fået torskefileter svøbt i bacon med fuldkornsbulgur/aspargessalat (ny ret - mums) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 vi fik resten af Spaghetti alla carbonara med ekstra kylling til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 idag står den på frikadeller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Jeg ved det ikke endnu... Måske pandekager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Chicken masala med ris og naanbrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Kyllingelår, ris, karrysovs og råkost. Emilie er syg så håber jeg kan lokke lidt mad i hende :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Oksekødsfrikadeller med, humus, eddamame bønner og ovn kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Manden min laver lasagne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 vi fik chili con carne :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Vi skal have fiskepinde med et eller andet til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 vi skal have karrysuppe med kylling og grønsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 VI fik fiskefileter med pestokartofler og bønner med parmesan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 rester af chili con carne :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites