Besvaret December 17, 2010 vi fik frisk pasta med champignonsauce og kyllingetern til...og noget nan brød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 i går fik jeg tartellet for var alene og der er ikke andre som spiser det i dag skal vi have karbonader Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Roastbeef med hasselbagte kartofler og bernaise sauce samt rodfrugter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Roastbeef med hasselbagte kartofler og bernaise sauce samt rodfrugter :) UHM God bøf med hasselbagtekartofler eller fritter samt herbaise sauce NAMMENAM Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Vi skal ned til mormor og morfar og spise forloren hare. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 I aften skal vi ha en lækker flæskesteg med det hele og ris a la mande til dessert. Min mor og hendes mand + min bror og svigerinde kommer og julehygger/gave bytter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 mørbrad og bagte kartofler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Vi har fået noget meget usundt :blush Pandekager- mums :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 I dag står den på bøf med bløde løg, hvad der eller til høre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 V kører på Bones om lidt.. mums! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Hjemmelavet pizza med kylle og pølle ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Drengene har fået cyros med ris og salat og jeg har fået thai suppe (tak for mad til Abelka ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Drengene har fået cyros med ris og salat og jeg har fået thai suppe (tak for mad til Abelka ;)) ^_^ velbekom - jeg fatter ik' du kan få det ned :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Vi har fået medister :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 ^_^ velbekom - jeg fatter ik' du kan få det ned :blink Ork den ryger ned morgen middag og aften :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Vi har fået KKK - Kirstens Kylling i Karry ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 I dag skal vi have fisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Ork den ryger ned morgen middag og aften :P Ydrk :wacko ... også suppe om morgenen??? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Ydrk :wacko ... også suppe om morgenen??? :huh Jep her mellem 9 og 10 kan ik li de andre så det er eneste hvis det skal holdes. Her efter nytår skal jeg så igang med at spise alm sund morgenmad igen for at trappe ud af nupo langsomt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 I dag skal mænderne have wok med moget skinkekød eller pitabørd med kylling, det ikke helt bestemt endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Her står den på fiskedeller - som udgangspunkt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 vi fik hakket oksekød i flødepaprikasovs med pølser og gullerødder og ris som tilbehør. Skal så have resten i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 skinke med kartofler og grøntsager... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 I dag skal vi have koteletter og ris med champignonsovs og grøntsager ... Så har jeg lovet Mille risengrød til dessert, så vi kan sætte lidt frem til nissen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Har blev det pita- så kan jeg spise med :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites