Besvaret April 10, 2012 Vi har fået boller i karry hos mine forældre... Mums :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Pitabrød står den på i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Rester af chili con carne smidt i en tortilla og gratineret i ovnen :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Rester - medister med stuvet hvidkål til mig og rugbrød til manden. Elsker stuvet hvidkål :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Wok af gulerødder, pastinakker og kylling med tranebær og cashew-nødder - hertil brød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Pas, det ved jeg ikke endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Clubsandwich med kylling ,bacon, spejlæg og alt det andet lækre tilbehør :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Chili con carne med brød, fraiche og grønne bønner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 vi er usunde i dag og tager nybagt franskbrød til aftensmad :) Det skal være noget nemt da min ryg og mine ben er ved at tage livet af mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Vi har faktisk ikke fået noget til aftensmad, da Isaac ikke var sulten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 I aften står den på kulmule i ovn, kartofler i ovn og blomkåls puré :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Vi har ikke besluttet noget mad endnu.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Frikadeller med kartofler og sovs - for lille manden bryder sig lige pludselig ikke om pasta mere efter han selv er begyndt at spise, så sortere han alle pastaerne fra og spiser kødet og grøntsagerne haha :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Italiensk inspireret svinekam, svamperisotto og fennikel/æble-salat :) Og MASSER af rødvin til mig! :glad :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Flanksteak med ovnkartofler, marineret gulerødder og pebersovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Pitabrød med alskens lækkerier :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Fiskelasagne med råkost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites