Besvaret April 4, 2012 Frikadeller, kartofler og sovs og evt noget råkost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Vi skal spise hos min bror og svigerinde og ved ikke hvad menuen står på :) Men det smager helt sikkert rigtig godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Entrecote, nye spanske, bønner og bearnaise :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Fiskefileter, kartofler, råkost og persillesovs :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Vi skal have min mors Påske-lammekølle :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Fyldt kyllingebryst med bagte rodfrugter og salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Oksemørbrad og dyr rødvin ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Flanksteak med pommes, sauce, flute og hvidløgssmør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Jeg har fået frikadeller og kartoffelsalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Hjemmelavede pommes, bønner og pindsvin ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Kæresten mener vi skal bestille pizza.. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Vi har en rest spaghetti og kødsovs vi kan varme hvis vi bliver sultne efter påskefrokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Her står menuen på, stegt laks, bulgur med rød peberfrugt dertil ærtesauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Kyllingelår og fritter :) det sunde grønne tilbehør hopper vi over idag :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 I går fik vi hjemmelavet pizza, i dag står den på grillstegt and Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Her stod den på køkkenbordsmadder.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Vi skal have kylling og pommefritter :smilie_oster05: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Kylling, pestokartofler og noget grønt... Nok gulerødder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites