Besvaret March 29, 2012 Baconruller, ovnbagte kartofler, salat og tzaziki :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Vi skal have flanksteak, fritter og kogte gulerødder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Jeg er alene, her til aften så den står bare på pommes frites. De er faktisk i ovnen lige nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Vi skal på en nyåbnet kinesisk restaurant at spise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Tror det ender med at blive gullash, det der ligger nede i gryden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Boller i karry - er nemlig alene hjemme, og det gider manden ikke spise ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Hjemmelavet pizza med oksefilet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Boller i karry - er nemlig alene hjemme, og det gider manden ikke spise ;) Hvorfor var det lige at jeg lavede kødboller af 900 g. hakket kød, når jeg er alene hjemme? Så er der vist kødboller til fryseren ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Hvorfor var det lige at jeg lavede kødboller af 900 g. hakket kød, når jeg er alene hjemme? Så er der vist kødboller til fryseren ;) ja hold da op :D Det må være blevet til mange kødboller!!! Hehe :D Men så har du dem jo klar til en anden gang hvor manden ikke er hjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Tortilla med kylling, grønt, salsa sauce, guacamole og creme fraiche :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 Mørbradbøffer med champignon ala creme og ris :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 Vi skal have øko pizza fra Føtex. Nui de så gode ud der i fryseren! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 Tror det blir pastasalat, med tun og flute. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 To slags tærte, tatziki og salat :) Og B&J til dessert når ungerne sover :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Vi fik selvopfunden pastaret, med skruer, pølser, bacon, cremefine, tomatpuré, broccoli og champignon..... Var nu ikke helt skidt ;) Og nu har mor og far lige smovset i rejemadder til aftenskaffe :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Æggeomelet med pølser og brød til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Mmm vi skal have chili sin carne... Mmm glæder mig... Og ja jeg ammer så tænker sq på mad hele tiden ha ha :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Pasta med kødsovs. Laver nok også en lille salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites