Besvaret March 24, 2012 Vi skal have skinke medaljoner med agurksalat, ovnkartofler og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Vi skal have ovnstegt skinke med hasselback Kartofler, kogte gulerødder og bearnaisesovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Vi skal have flæskesteg med kartofler og sovs. Og jordbærgrød til dessert :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Vi skal have hotdogs med hele svineriet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Vi fik flanksteak med pommes frites og favoritsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Jeg fik et grillet æble :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Vi skal have wok i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Rester af skinkestegen fra igår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Boller i karry med broccoli, ærter og ris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Pastaret med grøntsager, kalkun og sød chili :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Skal ud og spise sammen med en veninde.. Vi skal spise hos Wokshoppen i indre by (Kbh) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 vi skal have kyllingedeller og pastasalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Vi skal have krebinetter - hvis jeg altså får taget mig sammen til at fjerne de 200 pølser så jeg kan få kødet nederst i fryseren <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Vi skal have pasta og kødsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Jeg har bestilt frikadeller, men mest fordi jeg har lyst til rødbeder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 vi skal have frikadeller, fordi Liva skal til påskefrokost i morgen i børnehaven og skal medbringe 20stk frikadeller :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 flanksteak med pommes frits, salat og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Vi fik så frikadeller med pastasalat istedet for krebinetter igår :) Idag skal vi bare have forårsruller med pastasalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Vi skal have kylling i kokosmælk med grøntsager og ris! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Vi skal have kyllingerulle med ovnkartofler, tsaziki og grøntsager. Isaac får pasta med kødsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Tror det bliver til frikadeller og rugbrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 pastagryde med tun og majs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites