Besvaret March 8, 2012 Lasagne med salat og flutes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2012 Fredag = nem mad: Igår lavede jeg tunmousse og satte dej til hævning, så i aften skal moussen pyntes og brødet bages, mmh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2012 Jeg tror bare det ender med en rugbrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2012 Stegt kyllingefilet, ovnkartofler, salat, tzaziki og flutes :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2012 Ved det ikke... Manden er syg, så jeg ved ikke, hvad han evt kunne have lyst til... (kan jeg mon snart finde flere steder at skrive, at både mand og barn er syge :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Igår fik vi stegte rødspætter, kartofler og persille sovs. Idag står den på flæskesteg med alt hvad der hører til :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Kyllingeburger, pommes og aioli :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Pommes og byg selv burger med det hele :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Kyllingefilet, rodfrugter og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Vi spiste grillmad sammen med min mor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Rugbrød med resterne af flæskestegen fra igår. Og så godt med nykogt rødkål ovenpå. Mums :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Pastaret med gulerødder og æbler :yay :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 Krebinetter med kartofler og stuvet grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 biksemad med rester fra barnedåben Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 Hakkebøffer med bløde løg, kartofler, gulerødder og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 Vi har fået fuldkorns pasta og kødsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Jeg var mega heldig at finde en øko medister til 15 kroner i Rema1000, så vi skal have medister med rødkål, sovs, ovnkartofler og agurksalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites