Besvaret March 1, 2012 FYI! Det var hendes eget valg ;-) Jeg HAVDE tilbudt at lave kæmpe festmiddag, men næh nej :-p Jesper (Der gerne vil holdes skadesløs) Festmiddag? :P Ud af hvad? Jeg valgte det fordi det er nemt og fordi du skal lave det :P haha *visker* jeg elsker dig skat, men smut ud af mit forum! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2012 Blah blah blah blah :-p Du synes da ellers at min medister med brunede kartofler og det hele til var ret god den anden dag :-D Jesper Ps. "visker"?! Hvad visker du ud? :-p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2012 Vi skal have fiskefrikadeller og rugbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2012 Ej føj det lyder heller ikke særlig lækkert :DRigtig mange gange tillykke med manden :hurra Det er det virkelig heller ikke :rolleyes Og tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2012 Vi fik bare rugbrød med spejlæg og stegt torskerogn. Far var ikke hjemme, mor var træt og børnene elskede menuen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2012 Uhmmmm..... Stegt torskerogn :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2012 Vi skal spise ved mor og far, så vi skal ha flæskesteg med al det gode :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Burger...!? :unsure Nåh, nej de velduftende hjemmebagte burgerboller skal gemmes til i morgen og med ud til nogle venner :) Godt min søde mand laver risotto til os i dag :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Burger...!? :unsure Nåh, nej de velduftende hjemmebagte burgerboller skal gemmes til i morgen og med ud til nogle venner :) Godt min søde mand laver risotto til os i dag :P Det kom vi så ikke, fordi lillemusen er syg :( Så nu spiser vi dem herhjemme i stedet for (hurra for søndagsåbent :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Hjemmelavet pizza med parmaskinke og mozzarella. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Tarteletter med høns i asparges :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Tarteletter med høns i aspargs til drengene og en hønsekødssalat til mig selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Tortilla med krydret kylling, grønt, chilisaucer, guacamole og cremefraiche :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 resten af gullash fra i går,bare med ris til i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Brændende kærlighed med masser af grønt og bacon, dertil balsamico rødbeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Vi skal have svensk pølseret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Tortilla med krydret kylling, grønt, chilisaucer, guacamole og cremefraiche :mam Det bliver rykket til i morgen. Manden mente bestemt vi skulle have biksemad med spejlæg så det får vi istedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Lasagne fordi freja skal ha en veninde med hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 mørbradgryde med enten ris eller pommes frites til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Vi har fået rester = lidt af hvert. Men så blev der, da rydtet op i køleskabet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Her står den på skånekost, så vi har fået kylling og ris med lidt majs til.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Vi skal have rester af fuldkorns lasagnen fra igår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites