Besvaret February 17, 2012 I dag skal vi have hjemmelavet Pia brød med kylling til og diverse grønt :) Bliver spændende at se hvordan pitabrødene bliver da det min første gang til at lave dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Vi skal spise hos nogle venner, så det bliver en overraskelse, hvad vi skal have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Et par røde bøffer med hjememlavede tortilla chips. Salsa dip og avocoda. Nadja får lidt pasta til. Dessert; frugtsalat (uden sukker) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 her er fredagens menu tortillas Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Schnitzel med ris og champignonsauce :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Boller i karry med ris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Fiskepinde og kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Oksefilet, krydderurtedip og spinatpandekage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Et par røde bøffer med hjememlavede tortilla chips. Salsa dip og avocoda. Nadja får lidt pasta til. Dessert; frugtsalat (uden sukker) Uh, det lyder lækkert! Har du en opskrift på hjemmelavede tortilla chips? Vi skal have lørdags kyllingen med salat og evt. ovnbagte kartofler... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Marokkansk suppe fra svigermor .. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Vi har fået frikadeller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Rester = Kalvefilet og hasselbagtekartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 grillet kylling med brun sovs og kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Krebinetter, med kartofler og stuvet grøntsager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Vi skal have frikadeller - jeg med råkost til og Isaac med pasta til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Vi skal have pande-tortillas med dressing til... hvidløgsdressing tror jeg :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 I aftens skal det være nemt, så den står på hjemmebagt rugbrød med pålæg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Roastbeef, havreklidspandekager og myntedip Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Pandekager i anledningen af, at det er officiel pandekagedag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Har ingen idé - vi skal nemlig til fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Lasagne :) Det tror jeg at jeg vil prøve også.. kan slet ikke få hende til at spise for tiden.. måske en lasagne vil hjælpe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Wok med masser af grønt og fuldkornsris til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Stroganoff og klidmuffin Del dette indlæg Link to post Share on other sites