Besvaret February 12, 2012 Vi skal ingen aftensmad have i dag, eftersom vi fik frokost og pandekager tidligere - men måske noget melon senere i dag :) Dagens mad til David er rester fra igår - forlorenhare :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Vi skal have skinkeschitzler med pommes sautes, bearnaise sovs og salat :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 1 gang katoffelmos med millionbøf og grønsager kødet var gået dårligt så den står på kinesisk i stedet :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Pasta med kødsovs, tror jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Vi skal på bones og spise i anledningen af svigermors fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Pasta med kødsovs, tror jeg Det ender med hjemmelavede pølsehorn i stedet, som vi laver når smuksakken bliver hentet fra børnehaven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Spaghetti med kødsovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Cremet kartoffelsuppe med gulerødder, løg og knoldselleri og kartofler selvfølgelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Jeg skal afprøve en ny opskrift på Chicken Curry :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 vi har fået grønstsagskødssovs og fuldkornsspagetti Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Koteletter i fad med ris og brød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Svinemørbrad i stegepose med krydderier, løg, hvidløg og rød peber. Dertil hjemmelavet paprikasauce, kartoffelmos og hvidløgsflutes. Skulle lige prøve en ny opskrift af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Svinemørbrad i stegepose med krydderier, løg, hvidløg og rød peber. Dertil hjemmelavet paprikasauce, kartoffelmos og hvidløgsflutes. Skulle lige prøve en ny opskrift af :) hold da op hvor lyder det lækkert, jeg kommer gerne og spiser med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Vi fik pommes og kyletter, havde lige et par rester i fryseren jeg ville af med.. manden fik rød bøffer, hjemmelavede tortillachips, avocado og salsa dip Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Jeg skal afprøve en ny opskrift på Chicken Curry :mam Var den god? Jeg har aldrig prøvet at lave sådan noget selv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Farsbrød med champignoner og ris til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 hold da op hvor lyder det lækkert, jeg kommer gerne og spiser med :) Hihi, det ligger i vores mavser nu..... Måske en anden god gang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2012 Var den god? Jeg har aldrig prøvet at lave sådan noget selv... Ja, det smagte rigtig godt :) Var meget nemt at lave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Vi skal ud og spise.. det bliver nok sushi restaurant (hvor de også hare tilberedt kød, kun manden der elsker sushi ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Vi skal ud og spise... Manden har inviteret og jeg aner ikke hvor vi skal hen!?!? :) Men tænker Madklubben Steak... Spændende!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites