Besvaret February 2, 2012 Laks med tzatziki, grønt og fuldkornspasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2012 Theo og jeg skal hjem til mine forældre og spise :) Regner med at vi skal have noget med fisk. Det kan kæresten nemlig ikke lide, så vi får det ikke så tit herhjemme :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2012 Jeg har glemt at tage kød op, men vi skal have et eller andet med bagte kartofler Det ender med: ovnstegte bagte kartofler, kalkunschnitzler, salat, rodfrugter og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Langtidsstegt lammekølle med ovenbagte kartofelbåde, salat og sauce :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 jeg har taget kyllingelår op fra fryseren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Jeg har skinke i overskud fra de 2 forrige dage, så det bliver pizza med skinkestrimler ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Hjemmelavet pizza! Mmmmmh!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Vi skal have tortillas :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Pizza fra den lokale :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Fyldte tortillias gratineret med ost og salat agurk og jalapenos til :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Tarteletter med høns i asparges :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Vi skal have forloren harre hos mine forældre. Dælme længe siden vi har fået det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 fik noget så kedeligt som kødsovs med pasta øv øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 kartoffelmos med paprikasovs og griskød i tern Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 VI skal have gratis mad - DET ER MIN LIVRET :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Deller m/ stuvet hvidkål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Tortillas Det samme her :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Vi har fået Frikadeller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Vi skal have noget med kylling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites