Besvaret January 28, 2012 Vi skal på China Wok House i Randers :loveshower :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 Det håber jeg det bliver :) Dte er jeg sikker på, det lyder i hvert fald lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 Skal hjem til min moar og spise, vi skal have lam og kunne forestille mig at hun laver flødekartofler til og evt. en god salat. Mmmmm! glæder mig :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 Hjemmelavet ovn kartofler og nuggets Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 Har varslet strejke i køkkenet så er spændt på hvad manden finder på ;) Han er blevet enig med sig selv om at bestille mad fra Bones :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Grydestegt kylling med kartofler, agurkesalat og masser af sovs :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Rester. Men det er også fint, for vi sidder alligevel klistret foran fjernsynet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Vi skal have ovnstegt laks med salat og fuldkornspasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Ribbensteg med kartofler og rødkål og brun soooooooooovs :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2012 Frikadeller med et eller andet til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2012 Emilie har bestilt hjemmelavet pizza :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2012 Rødvinskoteletter, råkost m/ granatæble, tomatsalat og ristet rugbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Hjemmelavede burgere :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Vi skulle have haft kylling risotto , men det bliver til en omgang forårs ruller istedet for i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Lasagne, salat og nybagt flute I morgen spaghetti bolognese :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Hj.lavet burgere med grønt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Vi skal have noget nemt, da vi er sent hjemme - så vi skal have pita'er Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2012 Vi skal have noget nemt, da vi er sent hjemme - så vi skal have pita'er Det endte med knækbrød og tidligt i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2012 Jeg har glemt at tage kød op, men vi skal have et eller andet med bagte kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2012 Hjemmelavede burgere :mam Hj.lavet burgere med grønt.. Det er åbenbart populært - for det skal vi også have i aften! MUMS! Del dette indlæg Link to post Share on other sites