Besvaret January 22, 2012 Ingenting, da vi skal til fødselsdag i eftermiddag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Vi skal have karbonader med kartofler, dampede gulerødder og bearnaise :) Det blev så lavet om til pizza fra den lokale :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Vi skal ha chilli græskar suppe fra mou med ristede kylling og rugbrødstern. Pigerne har bestilt rugbrød med makrel :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Vi skal have pizza fra pizzamanden. Det er en dyr pizzamand, men han er italiener, så de smager altså lige en tand bedre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Rester fra igår ( forlorenhare ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 mørbradgryde med pommes frites Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Vi skal have rugbrød... Dejligt nemt og er nu godt en gang imellem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Pigerne og kenneth skal ha fiskefiletter med pasta. Jeg springer lige over og tar en kop suppe, da jeg ikke kan holde fast føde i mig for tiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Vi skal have lidt forskelligt :) Emilie skal have youghurt. Stakkels barn har skoldkopper og også i munden :( Manden skal have kyllingelår med fritter og dyppelse. Jeg skal have kartoffelsuppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Vi skal have indisk - Butter chicken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Vi skal have medister med stuvet hvidkål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Vi skal have kyllingefad med squash og tomat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Pasta med kødsovs. Håber på Emilie vil spise lidt når jeg serverer livretten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Mexicanske pandekager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Mørbradbøffer, flødesovs, bløde løg og blomkål. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Vi skal have indbagt laks med spinat som jeg selv laver - med kartofler og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Hmm.. Tror det bliver kyllng i karry ala mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Pasta carbonara ala mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Vi skal have rester fra igår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Åååh har glemt at tage kød op... hmm må forbi fiskehandleren på vej hjem.. og så noget blomkål og spinat til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Aner det ikke.... Vi har et vennepar der kommer og spiser hos os hver fredag, og synes bare det er så svært at blive ved med at finde på noget spændende :rolleyes Forslag modtages gerne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Hjemmelavede burgers :) Hvornår skal jeg komme :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites