Besvaret January 8, 2012 Grydestegt kylling med kartofler, mormor salat og skysauce :mam Det bliver så lavet om til ovnstegt kylling med fritter. Jeg har mega ondt i ryggen så manden måtte overtage køkken tjansen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Jeg har fået pizza og manden pita kebab. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Kaster mig ud i noget nyt :D Fiskefars på karrystegte grøntsager. Hertil ris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Kortelletter i fad m. ris og mix salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Fuldkornstortillas med kylling, det grønne og alt det lækre dyppe-dyppe :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Fuldkornspasta med kødsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Fuldkornspasta med kødsovs Det skal vi have i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Taco m/ chili, grønt og gucamole :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Fuldkornspasta med kødsovs Det er menuen hos os i dag :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Wok med kylling og fuldkornspasta :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Æggekage med kartofler og skinketern og purløg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Vi fik i går snitzler (vendt i mandelmel) manden fik dem med fisk, kapers og peberod til med salat som tilbehør. Nadja og jeg spiste altså spaghetti til vores ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Fuldkornspasta med kødsovs Nemme rester i dag :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Tortilla wraps med kylling eller oksekød (kommer an på min kvalme hvad den godtager jeg laver ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Tja regner med at det bliver mad.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Tja regner med at det bliver mad.. Hov, det havde jeg ikke :-P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Suppe tror jeg M. Laver nok gulerod/chili :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Vi er i vores ugentlige madklub hos vores venner og menuen står på kylling i fad med en masse grøntsager, tomat/fløde sovs og ris til :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Vi skal have frikadelleburger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Lassagne med gulerodssalat og flute Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Nemme rester i dag :whistling Det blev til franske hotdogs i stedet efter Isaacs ønske :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Vi skal have stegt flæsk med persille sovs og kartofler - ikke den sundest mad, men det er manden fødselsdag og det er hans livret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites