Besvaret November 3, 2011 hjemmelavet burger :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Fiskefrikadeller m. persillesovs og kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Vi har fået medisterpølse og kålrabifritter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Vi har fået lækker øko rugbrød med godt pålæg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 pebersteaks, whiskey sovs og krydder fritter :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Det er fredag, så herhjemme er det nachos dag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Det er fredag, så herhjemme er det nachos dag :D Er det det hver fredag? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Er det det hver fredag? :) Ja det er det blevet til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Kalkuncuvette og fløde-kålrabi (ungerne og manden fik flødekartofler...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Ja det er det blevet til :D Lækkert :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Rusk'um'snusk :D Eeeej siger du også det? Min kæreste driller mig altid når jeg siger det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Eeeej siger du også det? Min kæreste driller mig altid når jeg siger det :) Jaaaa, rod på en pande hedder da rusk'um'snusk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Jaaaa, rod på en pande hedder da rusk'um'snusk :D Rod på en pande :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Vi har fået kinesisk rejesuppe :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Pizza. Jeg var i byen igår så er en anelse mat i dag :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Løgmarineret kylling, rødbedesalat, råkost og tomatpesto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Vi har fået kinesisk rejesuppe :mam Rester fra i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Kæresten er lige kørt efter Thaimad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Vi skal have pizza, den skulle komme op til DMA :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Paprika gryde med ris og kartoffelmos :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Rugmelspita m/ gyros og grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites