Besvaret October 28, 2011 Pita med grønt, kebab og dressing :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Nachos så håber jeg kan få lidt ned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 rugeklapper med leverpostej og agurk - er på arbejde og har spisepause nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Vi har været rigtig usunde og fået mad fra grillbaren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Pastasalat med kylling- manden er i byen, så det blev tøsemad :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Vi spiser ved mor og får røsti med hamburgerryg til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 panerede skinkeletter m. pommes til :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Oksemedallion med perlespelt, hjemmelavet bearnaise, broccoli og tomater :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Mørbradbøffer med champignon ala creme, ris og salat :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Ovnbagt laks på en spinatbund med skiver af mozarella. Hertil perlespelt og grønne bønner. Manden har derudover bestilt hollandaisesauce til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Vi skal have gode bøffer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Her der står dne på pizza som bliver bragt ud... det er lige til at holde til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Mørbrad svøbt i Parma, ovnkartofler, orangerødder og tatziki :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Vi skal have flødekartofler, hvidløgsroast mv... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 jeg er jo stop mæt efter en rigtig hyggelig kagedag, hvor jeg simpelthen ÅD kager :) Derfor tror jeg at jeg springer over aftensmaden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2011 Vi fik bagte kartofler med skinke, salat og hjemmelavet dressing Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Kyllingelår med pastasalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Jeg kunne forestille mig at vi endte på McDonalds eller at vi fik rugbrød. Vi skal nemlig hjem fra Løgumkloster til Brabrand i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Vi skal have gryderet med svinemørbrad mv med vilde ris til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Kyllingefrikadeller m. flødekartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Svigermamma laver deller og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Forloren hare med kartofler, agurkesalat, dampet spidskål og brun sovs! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites