Besvaret October 16, 2011 Bagt kartoffelmos med kødsovs og grøntsager stegt på panden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 Jeg har fået æble- og pæretærte :D Vi har været til barnedåb og fik sent kaffe, så der var ikke plads til aftensmad, da vi kom hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 Manden har lavet dejlig lasagne :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 Lammeculotte, græske kartofler, tatziki og spidskåls salat :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 Gl.daws oksesteg med peberrods sauce... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 Porresuppe med pikantost :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 Lammeculotte, græske kartofler, tatziki og spidskåls salat :D Årh mums :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 Vi har fået hjemmelavet burgere (hvor burgerne var de der rugbrødsboller, så bilder jeg mig selv ind, jeg gerne må få det :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Pita med kebab, rejer, frikadeller, diverse grønt og dressing. Har gang i projekt tøm fryseren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Kylling, hasselback kartofler, majskolber og tatziki :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Vi skal have frisk fuldkornspasta med små italienske oksekøds-deller og tomatsauce og grønne bønner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Spaghetti bolognese med en masse grøntsager i og parmesanost :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Jensens svinemørbrad, pommesautês og bearnaise sauce :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 kalkunbryst med bagte kartofler, favoritsovs og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Frikaddeller, for så har vi noget nemt til rugbrød i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Jeg skal have sushi, SUSHI og masser af S U S H I !!! Jeg er alene hjemme, så jeg skal bare smovse i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 vi har lige spist købmandens pizza, som smager super godt, og fyldt med kød = protein til mig, som har behov for det, når jeg er syg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Grov pasta med salat og kylling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Vi skal have mexikansk gryde med fuldkornstortillas og hvidløgsdressing (lavet i går, så det bliver dejligt nemt :yay) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Vi fik fuldkornspasta med kødsovs i går. I dag ved jeg ikke lige hvad der kommer på menuen endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2011 Vi skal ud og spise et eller andet sted! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites