Besvaret October 11, 2011 Spaghetti bolognese og bønner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Jeg havde glemt at tage leverpostejen op af fryseren - planen var lun leverpostej, rugbrød og rødbeder - så lige nu er aftensmaden udskudt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Gryderet med vilde ris (Manden bliver forsøgskanin) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Kartoffel/bønne salat med ristede solsikkekerner, hakkebøffer og dressing. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Mikkel havde lavet den lækreste grydret! Mmmh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Kartoffelmos og gullash :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Ovnbagte rodfrugter og svinemørbrad med pikanost og peber svøbt i bacon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Vi har fået dansk bøf med bløde løg, kartofler og sovs. Samt rødbeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Kylling, pommes sautês og bearnaisesauce - mums hvor jeg glæder mig - det er evigheder siden jeg sidst har fået Bearnaise sauce.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Grydekylling med kartofler, mormor salat og sovs. Mums hvor jeg glæder mig :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Indbagt laks, spinat og frisk pasta :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2011 Vi endte med at få en pølsemix i City Vest, da vi i følge Isaac var på udflugt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2011 Forret: Fisketallerken med lakseroulade, tunmousse og rejer på en bund af salat med tomat, avocado, dressing og ciabatta brød. Hovedret: Kalveculotte med dobbeltbagte kartofler, rodfrugter og bearnaise :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2011 Vi har fået fiskefrikadeller og pommefritter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2011 Forret: Fisketallerken med lakseroulade, tunmousse og rejer på en bund af salat med tomat, avocado, dressing og ciabatta brød. Hovedret: Kalveculotte med dobbeltbagte kartofler, rodfrugter og bearnaise :mam Rester :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2011 Mmmh Pernille lækker menu!! Vi skal have mexicansk: chili von carne, tortilla, kylling, grøntsager, salsa, creme fraiche og guacamole :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2011 Her har den stået på tre retters menu. Forret: Hvidsstegte tigerrejer Hovedret: Oksemørbrad med salat, kartofler og ikke mindst flutes med hvidløgsmør :loveshower Dessert: Pæretærte med creme fraiche :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2011 Vi har fået tortillia :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites