Besvaret September 10, 2011 Biksemad og spejlæg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Flæskesteg mit alles :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Pastasalat med en masse lækre grøntsager i... Må jo hellere råde bod på igår hvor den stod på usund mad :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Pizzaflutes... Det skal være nemt, for vi skal spille badminton i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Også nem mad her: Tortilla med pikantost, laks og salat :) Jeg skal ned og øve med politiorkestret for første gang og skal være dernede kl. 18.40 og manden er først hjemme fra arbejde kl. 21.30 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Steaks, fritter, bearnaise og bønner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Steaks, fritter, bearnaise og bønner :) Jeg ville gerne spise hjemme ved jer. Nu hvor Isaac er gået kold, bliver det bare mig der skal have suppe med kødboller og flute til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg ville gerne spise hjemme ved jer. Nu hvor Isaac er gået kold, bliver det bare mig der skal have suppe med kødboller og flute til Ja det er ganske okay :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Koteletter i fad med ris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Ja det er ganske okay :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Jeg ved ikke helt hvad vi skal have. Isaac ligger og ser Thomas Tog og jeg er faktisk ikke sulten, selvom jeg intet har spist i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Kalkundeller og karoffelsalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Tortilla med pikantost, salat og laks :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Tror jeg ender med en omgang suppe, atter i dag. Skal jo passe på halsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Det var meningen vi skulle have spist hos nogle venner men Emilie er syg så har aflyst. Aner ikke hvad vi skal finde på til aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 ris og kylling i sur/sød sauce med grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Vi skal have rødspætter med pommes frites og ketchup, da vi ikke spiser remoulade :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Vi har fået kyllingefilet med ris og karrysovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Pizza sammen med B :D Jeps :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Porresuppe og hjemmebagt flütes :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites