Besvaret September 3, 2011 vi skal have chili con carne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Vi skal op til svigerforældrene og spise flæskesteg :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Spaghetti med kødsovs og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 broccoli- og porrer tærte... MUMS L er nemlig ikke hjemme, så det bliver til rester... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Vi skal have pita brød med skinke og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Flæskesteg med hele svineriet til :mam :mam :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Stegt flæsk med ovnkartofler, pasta og sovs og råkost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Vi skal spise hos mine forældre, aner ikke hvad menuen står på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Vi skal spise hos mine forældre, aner ikke hvad menuen står på :) Hvor hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Vi skal spise hos svigerne. Menuen står på forloren hare mit alles :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Har fået ovnbagte rodfrugter og kyllingefilet med flødeost og bacon :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Vi har fået resterne af gårsdagens hele ovngrillede kylling sammen med pasta med chili, peberfrugt, bacon, squash, champignoner, grønne bønner, ærter, broccoli, grøn pesto, en lille smule fløde og pyntet med friske tomater og revet parmesan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Spareribs, bacon kartofler og gulerødder.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 I aften kommer mine forældre med lasagne :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 I aften skal vi have hjemmelavede pizza, nadja får en "veninde" på besøg så det skal være total børnevenligt med de to piger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Stegt flæsk med persillesovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 I aften skal vi have hjemmelavede pizza, nadja får en "veninde" på besøg så det skal være total børnevenligt med de to piger :) øv hun kommer ikke alligevel, så tror jeg bare vi spiser pita rester fra i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Stegt flæsk med persillesovs :) Det samme her, dog uden persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Vi har fået fiskefrikadeller med ovnbagte rodfrugter og kold sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Vi har faktisk ikke fået noget, Isaac ville ikke have noget, så jeg snupper resterne fra i går senere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Har fået ovnbagte rodfrugter og kyllingefilet med flødeost og bacon :) rester :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Vi har fået hjemmelavet pizza. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Karrysuppe med kylling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Uh i aften laver manden hans helt specielle (og ikke særligt sunde :whistling ) lasagne med hakket svinekød istedet for oksekød, bacon, frisk champignon, masser af peberfrugt og masser af ost. :loveshower Prøv LIGE og spørg om jeg glæder mig?! :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites