Besvaret August 17, 2011 Er alene hjemme, så den står på en kyllingefilet og rødbedesalat med hasselnødder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2011 Suppe :) Åh det lyder lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2011 Vi tog den nemme udgave og fik toast :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Amagergryde med chapati :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Vi har fået lasagne med salat og flute :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Vi fik hj.lavet burger igår... Det har vi os spist idag - da manden spiste sen frokost i KBH... Hmmm jeg er nu stadig sulten med den lille rest.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Whopper meal på burger King :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2011 Vi har fået oksemedaljoner med kartofler og kold sovs ( cremefraisedressing med purløg, persille og hvidløg ) og brød og salat til :) I morgen skal jeg med en veninde på cafe, så Mille har bestemt hende og manden skal have hjemmelavede burgere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Vi skal have karbonader med kartofler, gulerødder og ærter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Forloren hare med ovnbagte kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Hjemmelavet pizza en medvskagen skinke og artiskokker og en anden med oksekød og majs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 Jeg har inviteret os på aftensmad hos min mor :whistling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 Vi skal til sommerfest i børnehaven. Vores bidrag til buffeten bliver spaghetti med kødboller og tomatsovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Mørbradbøf med ris og champignon ala creme :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Et eller andet i Legoland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Spareribs, salat og pommes frites Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 her står menuen på kalveschnitzler, pommes frites og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites