Besvaret August 10, 2011 Vi skal have kalkun i sør-/sødsauce med masser af wokgrøntsager blandet i og bruneris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Panerede fiskefileter med kartofler, persillesovs og råkost :mam Åh mums Vi skal have pizza med skinke og peperoni. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 vi skal have kylling i karry med nudler til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 ^_^ Det lyder præcis som noget jeg også spiste en hel del, da jeg var single! Har glemt hvordan Bretagne-sovs smager :o - var ellers stor Knorr-sovs-fan dengang. Men er nu størst fan af Bearnaise (Knorr er siden skiftet ud med den endnu nemmere version: K-salat eller Jensen's :) )... :P Jeg kan så informere om, at Bretagne-sovs smager nøjagtig så fantastisk som jeg husker det - og Søren, som aldrig har smagt det, er også ret stor fan :D Så det er ikke sidste gang vi får det ;) Når vi skal have bearnaise køber jeg også den i plastic-bøtte fra K-Salat - det er altså klart den bedste! :rolleyes :btopic Vi har fået boller i karry med porrer, brune ris, ærter, broccoli og friske tomater :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Vi har fået en forloren hare (pco opskrift) fyldt med lidt gulerod... dertil lavede jeg ud af 2 bagekartofler: bacon kartofler og så et par både... Dertil en råkost af gulerødder og æbler m/cashew nødder ovenpå.. og så lavede manden da lige en "hare-sovs" Vi var 3 voksne og et barn.. så der var lige LIDT kartoffel til os alle.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Vi grillede forskellige lækkerier fra butikken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Vi har fået lasagne med tomatsalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Jeg har spist paneret kalkunschnitzel i tomat flødesovs og kogte kartofler til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Rester fra i går :) Brune ris, og kalkunstykker i sur/sødsovs med masser af wok grøntsager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Steaks m. pommes og bearnaise sovs :sandie mååååms Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Vi skal have ristaffel :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 salat og grillet flankesteak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Manden er på knallertferie, jeg spiste på arbejde og drengene og weekendens babysitter (bedstemor) fik fiskefrikadeller og rugbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Vi skal i tivoli idag og fejre farmors fødselsdag og bliver derinde og spiser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Vi skal hjem til mine forældre og spise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Vi skal have en hel fersk kylling lavet i ovnen.. Nyopgravede kartofler fra haven og brød og tzatziki til :yay :mam :yay :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Pitabrød spm er nybagte, fyldt med kylling og grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 I aften har min søde kæreste bestilt nachos med kylling. Så det laver jeg til os. :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Tja. En af mandens livretter: hjemmelavet burger med pommes eller gryderet med oksetern, grønt, fløde og rødvin og grøntsagsmos til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Vi skal have kyllingelår med overlår. Dertil kartofler, ris og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Rugbrød m. lunt :) (torskerogn, æg og varm leverpostej) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Har netop sat en kylling over så menuen står på grydestegt kylling med kartofler, agurkesalat og sovs :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Jeg har lokket mine forældre til, at give pizza fra det lokale pizzaria :whistling :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites