Besvaret August 7, 2011 Rester fra barnedåben igår.. Så det er frikadeller/roastbeef og kartoffelsalat dessert.. Muffins med blåbær og chokolade muffins og pop cakes, slik & karameller.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Vi har fået Curry Kylling med majs og ananas tilsat ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Vi skal have pitabrød med kebab, tun, diverse grønt og en dressing :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Stegt flæsk med persillesovs, nye kartofler og dampede gulerødder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 I går fik vi krydrede hakkedrenge med kartoffelbåde og bearnáise :badgirl I aften står den på pitabrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Vi skal have pitabrød med kebab, tun, diverse grønt og en dressing :) Årh mums :) Stegt flæsk med persillesovs, nye kartofler og dampede gulerødder :loveshower Bliver nød til at komme på madplanen i den kommende tid. Vi skal have pandekager med marmelade :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Vi skulle have haft: Gude-fiske-frikadeller med råkost, få kartoffelbåde og rørt remo... MEN nu skal vi ud til vennerne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Den står vist bare på rugbrød i aften, da jeg er alene hjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Noget nemt :) Som blev til tortillini :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Tortillas :) Som vi sidder og spiser nu (fordi min skønne stedfar kom forbi med skænk, maling, pensler, blyanter og alt muligt andet godt - så ham og Jesper sad og snakkede LÆÆÆÆÆNGE om musik <_<) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Er blevet træt at frikadeller med kartoffelsalat.. (rester fra barnedåben i lørdags) Så i dag bliver det til hakkedrenge med kartoffel eller pasta og bearnaise sauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Lasagne fyldt med spidskål, gulerødder og squash :) Dertil råkost af rødbede, gulerod, valnødder, appelsin og appelsinolie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Vi skal enten have tunmousse eller pizza - begge dele hjemmelavet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Pandekager - efter at have læst så meget om dem her på BK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Vi skal have tacos med krydret oksekød, diverse grønt, chilisovs og creme fraiche :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Vi skal have tacos med krydret oksekød, diverse grønt, chilisovs og creme fraiche :) Åh det kunne jeg godt lige spise :) Jeg har lavet tunmousse, hvor noget af det er gået til Isaac's madpakke i morgen i børnehave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Hakkedrenge m. ovnkartofler og bearnaise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Panerede fiskefileter med kartofler, persillesovs og råkost :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Pandekager - efter at have læst så meget om dem her på BK! Haha, ja jeg kan heller ikke holde op med at tænke på pandekager :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites