Besvaret August 1, 2011 Lasagne :) Åh det skal vi snart have herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Indbagt laks med vilde ris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 En pastaret med mørbrad, grøntsager, hvidvin og med hjemmelavet pasta :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 En pastaret med mørbrad, grøntsager, hvidvin og med hjemmelavet pasta :) Det lyder lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Tortillia - igen fordi det er så dejlig nemt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Vi skal have hjemmelavede kyllingeburger.. Det nemt og let i sommervarmen.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Vi skal grille hos nogen venner :mam :mam :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Boller i karry med brune ris :) Og noget grønt - ved endnu ikke helt hvad. Måske bare noget gulerodssalat. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 rugbrød med leverpostej og cervelatpølse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Grillet ribensteg med nyopgravede kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Jeg har lovet smuksakken et eller andet med pasta i morgen og så må jeg hellere se hvordan den flæskesteg, jeg har i køleskabet har det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Tortillia - igen fordi det er så dejlig nemt :rolleyes Det samme her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Fisk, kartofler og grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Kyllingefrikadeller m. kartofler og brun sovs :P (som manden laver, da jeg får for mange niv i underlivet) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Kyllingefrikadeller m. kartofler og brun sovs :P (som manden laver, da jeg får for mange niv i underlivet) Sådan er det også begyndt at være mange aftener herhjemme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Tomatsuppe m. pastahorn og flute Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Tomatsuppe m. pastahorn og flute Mååms, det lyder godt! Det lyder også godt med nivende :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Endnu en pastaret :) denne gang med kylling, bacon og grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Pasta carbonara :) Jeg læste det som piña colada :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Jeg skal grille med min svigerinde. Kyllingebryst, flutes med pesto, hvidløgssmør og ost, og flødekartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites