Besvaret July 29, 2011 Grillet entre cote med flutes der er smurt med pesto og hvidløgssmør og drysset med reven ost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Vi skal have grillet kalvemørbrad, små ovnbagte kartofler, bearnaise og en salat :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 €h€er står den på tarteletter :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Åh jeg har mest lyst til at grille, men vi skal have flæskestegssandwich Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Aner det ikke, er alene hjemme med drengene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 fadkorteletter MUMS elsker det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Det blev til pesto laks med ærter og squash "pasta" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Vi har lige bestilt pizza fra den lokale :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Vi skal grille hakkebøffer og så have græske kartofler og salat dertil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Vi skal grille. Er ved vennerne på vest Fyn Den står på salat, kartoffelsalat, grillede pølser mv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 fadkorteletter MUMS elsker det resterne fra i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Manden laver kylling med pommes frites, broccoli og whisky sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 minister - som mick kalder det (medister) og nye kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 jeg har fået fiskefilet og nye kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Jeg lavede torsk i folie, lagt oven på marinerede løg i citronolie og østershatte og brune champignoner og så nye kartofler i olivenolie og bredbladet persille til det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Vi fik pizza og pommes frites med Isaac's far Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Brændende kærlighed (mosen er fyldt m blomkål og gulerødder) Del dette indlæg Link to post Share on other sites