Besvaret November 21, 2010 Og i dag står den på pasta med kødsovs og flute :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 I dag har vi fået kartoffel/jordskokke suppe med bacon i. Mums! Ungerne var skeptiske, men de spiste da flere portioner hver, så helt skidt kan den ikke have været ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 vi får rugbrødsmadder til aften, og sidder med hver vores klapsammen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Vi fik rester fra i går, kartoffelsuppe med nybagt brød til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Vi har været til fødselsdag og er kommet sent hjem, var så smart at tage aftensmad med til ungerne så de har fået så nu tror jeg at manden køre ned i byen efter noget til os lige om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Paprikakylle med ris og maaaasser af champignon :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 vi skal have lasange med et twist af grønsager... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Vi har fået lækker wok med masser af grønt, nudler og kylling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Taco skaller med oksekød, salsa og masser salat :mam Elsker mexicansk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Jeg og Nadja fik pasta med tun og grøntsager og manden spiste kroketter (kartofel) og kyletter. I aften skal jeg have et æble efter trænning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 I går fik vi en lækker gryderet der havde simret i flere timer med oksekødstern, champignons, ærter, løg og hvidløg plus andet godt med kartoffelmos til. Hvad vi skal have i dag ved jeg ikke endnu, det finder jeg ud af når jeg står nede ved køledisken i eftermiddag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 I dag skal vi have hjemmelavet pizza. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Lige nu ligger der en forloren hare i ovnen og steger. Det er første gang jeg prøver at lave sådan en, men mon ikke det bliver mums? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Emil og jeg har fået en rugbrød, vi har været til DS hygge hele dagen så orkede ikke det store til aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Vi skal have fiskefrikadeller.. jeg skal kun have med laks og manden med laks i også... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 kylling i karry med brune ris til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 I går fik vi risengrød. I dag tager vi en langtidsstegt ribbensteg, som nu er sat i ovnen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 I går fik vi Stegt flæsk med persillesovs og i dag snupper jeg noget nemt nede i resturanten før jeg skal arbejde og ungerne skal hygge med McD sammen med deres onkel... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Igår var det rugbrødsrester da vi fik stor frokost.. I aften, jeg er alene hjemme og fuldstændig blank.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Jeg har lige spist risengrød og lavede ekstra stor portion, så der også er til risalamande :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Vi har fået kyllingebryst med pasta vendt i spinat/bacon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 I dag har vi fået risengrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites