Oprettet April 30, 2011 I aften skal jeg ud og spise med en veninde i København og have et par drinks bagefter. Jeg sover hos min mor, så jeg skal ikke engang tidligt op dagen efter, Leo og Martin klarer skærene herhjemme alene. Glææææder mig :loveshower Skal I lave noget sjovt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2011 Vi skal til svogers 27 års fødselsdag i dag, kæresten skal løfte til noget liga stævne i klubben, og så skal jeg enten i haven i morgen, eller sy :) ganske afslappende weekend her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2011 Jeg skal på loppetmarked med søster og hendes børn på børnenes skole. Her skal jeg mødes med nogle, som har adopteret og som jeg har lært at kende via adoptionsverden. Og ellers skal vi vist bare slappe af. Jeg havde den fedeste aftenvagt igår, hvor jeg med mine patienter lavede popcorn og spillede wii næsten hele aftnen. Det var bare sååååå NICE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2011 Jeg tager til Sverige med min store pige og shopper kageting og gå på cafe, og senere kommer min veninde med hendes 4 unger og så skal vi grille og lege og hygge....UHHH glæder mig, imorgen tror jeg vi skal ride i Dyrehaven.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites