Nitzen1987

Horoskoper

10 indlæg i dette emne

??? Eller er det noget sludder???

Del dette indlæg

Med en naturvidenskabelig baggrund vil jeg sige, at jeg ikke tror på det. Ingen kan bilde mig ind, at stjerner og planeters placering i det øjeblik, jeg blev født, har indflydelse på, hvordan jeg er.

Det ville i min verden være det samme som at sige, at et barn blev stædigt, fordi reolen i fødselsøjeblikket stod i stuen i stedet for i soveværelset.

Horoskoperne er også skrevet så "brede", at de kan passe på så mange som muligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læser dem altid, og synes de er meget sjove - men jeg tror ikke på sådan noget passer :) Men synes nu det er meget sjovt, fordi man altid kan nikke genkendende til det...

Men jeg er så imellem stjernetegn, så det er altid lidt øv at skulle læse, fordi jeg nogen gange er skytte og nogen gange skorpion.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, jeg tror ikke på ugeblads horoskoper...men et personligt et det er noget andet, som jeg 'tror' på :)

Man kan jo ikke lave et horoskop uden at kende det præcise fødelstidspunkt, og det er jo lidt svært ved et 'alround' horoskop :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej jeg tror ikke på dem, hverken dem i ugebladende eller et personligt. der er jo trods alt mange andre mennesker der er født på præcis samme tid som mig og vi er jo stadig alle forskellige

Del dette indlæg

Annonce ♥

uha jeg er meget ambivalent omkring det, for på den ene side, så passer jeg så godt på min horoskop Krebsen, meeeeen så igen, så giver jeg jo også hortensia ret i det med den videnskabelig viden, gør at jeg alligevel tvivler, men så igen der er jo mere mellem himmel og jord...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig ikke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke på, at ens liv er påvirket af hvordan stjernerne har stået, da man blev født, men jeg tror godt på, at man kan være påvirket af hvad tid på året man er født. Jeg tænker, at det godt kan påvirke ens personlighed, om der var jul eller sommerferie, da man begyndte at lære at tale, f.eks. Derfor kan jeg godt tro lidt på de der "Sådan er en typisk krebs"-karakteristik, sådan til en vis grænse...

De der ugebladshoroskoper tror jeg overhovedet ikke på, som andre har skrevet, så er de jo skrevet så brede at næsten alle kan få noget til at passe på alle stjernetegn... Men jeg synes stadig de er sjove at læse, netop fordi man ofte KAN få dem til at passe på et eller andet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, jeg springer dem altid over. Ærgrer mig tit over den spalteplads der bruges på det ;)

Da jeg var teenager synes jeg der var interessant, og troede lidt på det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke på det, men læser dem nu heller ikk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER